پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا ملامحمد محمدی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: اهل تسنن همراه و همگام با برادران اهل تشییع در روز جهانی قدس حضوری تاریخی و ماندگار خواهند داشت تا بگویند که هیچ توطئه ای نمی تواند این اتحاد را در هم بشکند.

ماموستا ملامحمد محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به ماه پربرکت رمضان و شبهای قدر، اظهار داشت: خداوند متعال این ماه را فرصتی برای استغفار و بخشش مومنان قرار داده است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تاکید کرد: عبادات روزه داران در این ماه الهی با دفاع از مظلوم و مظلومان دنیا امکان پذیر خواهد بود، پس امام راحل آخرین هفته از ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند تا با این کار نگذارند ظلم و ستم هایی که بر این ملت مظلوم مسلمان رفته، فراموش شود.

ماموستا محمدی افزود: امروز اسرائیل با تمام قوا و حمایت جهانخواران به دنبال توسعه اراضی خود و بیرون راندن فلسطینیان از خانه های خود است، با این حال جوامع حقوق بشری در مقابل این ظلم و تعدی وحشیانه سکوت معناداری اختیار کرده اند.

وی اخاطرنشان کرد: مردم اهل سنت استان کرمانشاه همراه و همگام با برادران اهل تشییع در روز جهانی قدس حضوری تاریخی و ماندگار خواهیم داشت تا بگوییم که ایران کشوری یکپارچه، برادر و مسلمان است و هیچ توطئه ای نمی تواند این اتحاد را در هم بشکند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha