جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباس اسکندری

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: مبارزه با رژیم اشغالگر قدس جزو اعتقادات خدشه ناپذیر و فرهنگ سیاسی و اجتماعی ملت ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس اسکندری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اهمیت حضور یکپارچه و گسترده مردم ایران و دیگر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: اسرائیل به عنوان یک رژیم خودکامه در منطقه همیشه برای جهان اسلام تهدید جدی بوده ، با این حال از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به همه دنیا ثابت شده که تنها ملت و نظامی که تمام قامت در برابر این رژیم نامشروع ایستاده ، ملت و نظام اسلامی ایران می باشد.

وی با اشاره به این که ایستادگی در برابر اسراییل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین جزو سیاست های غیرقابل تغییر نظام ماست، افزود: در طول 38 سال گذشته ما در برابر خودکامگی های اسراییل ایستاده و خواهیم ایستاد و در این قضیه ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

حجت الاسلام و المسلمین اسکندری ادامه داد: ملت بزرگ ایران مبارزه با اسرائیل را جزو اعتقادات و فرهنگ سیاسی و اجتماعی خود می داند و لذا در ایران اسلامی ، سال به سال حضور مردم در راهپیمایی روز قدس عظیم تر و مشهودتر از گذشته است.

وی همچنین گفت: البته امسال یک ویژگی خاصی دارد و آن هم تحرکات گروه های تکفیری و داعش در منطقه و ترقی بازی هایشان در کشورمان است که مردم ما با حضور خود در روز قدس جواب قاطعی به اینها می دهند کما این که حمله موفقیت آمیز موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش نیز نشانگر بخش کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح کشورمان بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم با تاکید بر این که دشمنان باید بدانند که با این ملت و نظام نمی توان شوخی کرد، افزود: ما یک نظام و مردمی هستیم که در برابر ظلم جهانی ایستاده ایم و این مساله جزو ایدئولوژی های خدشه ناپذیر ماست چه آن که ذره ای از این موضع حق طلبانه خویش کوتاه نخواهیم آمد تا ان شاءالله در یکی از همین ایام الله روز قدس شاهد برچیده شدن غده سرطانی اسرائیل از صفحه روزگار باشیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha