سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تبلیغ دین

حوزه/ حجت الاسلام نعمت اللهی با تاکید بر ضرورت به روزرسانی شبکه تبلیغ دینی، گفت: در حال حاضر برای تامین روحانی مستقر در روستاها، با مشکلات جدی روبرو هستیم و باید برای این موضوع فکری اساسی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت اللهی، به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، در جمع اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزارشد، ضمن تبریک این روز، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در فضای فرهنگی حرف زیادی برای گفتن دارد و در سال جاری نیز در اجرای طرح پایلوت مصمم و جدی خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: اجرای برنامه ۵ ساله و چشم انداز تهیه شده می تواند بسیاری از دغدغه ها و نگرانی ها را کاهش دهد و در این زمینه نیازمند مساعدت ریاست محترم سازمان هستیم.

وی ، برای اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی به صورت پایلوت اعلام آمادگی کرد و یادآورشد: با کار جهادی و استفاده از همه ظرفیت های خود آمادگی داریم در اجرای طرح با جدیت وارد کار شویم.

مدیر کل  تبلیغات اسلامی استان قزوین، بیان داشت: در سال گذشته بیش از ۱۷ کارگاه و دوره آموزشی برای گروه های سنی مختلف برگزار شده تا بتوانیم از آسیب ها کم کنیم و با اجرای طرح جدید در سال جاری نیز امیدواریم بخشی از آسیب ها کاهش یابد،  لذا باید آسیب های اجتماعی را جدی بگیریم و با اطلاع رسانی مناسب و آموزش تخصصی به نیازها پاسخ دهیم.

حجت الاسلام  نعمت اللهی با اشاره به این که در حال حاضر برای تامین روحانی مستقر در روستاها با مشکلات جدی روبرو هستیم و باید برای این موضوع فکری اساسی کنیم، بیان داشت: در شرایط کنونی مهمترین رسالت شبکه تبلیغ و روحانیت بسیار سنگین است و چون هنوز جایگاه اجتماعی روحانیت و اساتید در جامعه بالاست باید از این ظرفیت برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده در اعتلای نظام استفاده کنیم.

وی افزود:  قدرت اجتماعی و سازمانی هنگامی کارآمد است که اعتماد اجتماعی چاشنی آن باشد و امروز با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی، می توان گفت دشمنان پایه های قدرت اجتماعی را شناخته اند و برنامه هایی برای آسیب زدن به آن طراحی کرده اند.

مدیر کل  تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: پایه های قدرت اجتماعی بر سه اصل باورها، مردم و رهبری استوار بوده و رهبری توانسته بین دو عامل دیگر ارتباط منطقی را برقرار کرده و به تقویت این جایگاه کمک کند.

وی در پایان گفت: دو هزار و ۱۰۰ هیئت مذهبی و یک هزار و ۲۰۰ مداح  در استان قزوین ساماندهی شده اند و در مناسبت ها از خدمات آنها استفاده می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha