شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا ملااحمد شیخی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت شهرستان ثلاث باباجانی از ملت شریف ایران از هر دین و مذهبی درخواست کرد فردا همگام با هم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران بزنند.

ماموستا ملا احمد شیخی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان برای جهان اسلام گفت: در این ماه درهای رحمت بر روی بندگان خداوند باز است و انسان می تواند با با استغفار از گناهان گذشته خود پاک شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان ثلاث باباجانی تاکید کرد: در این ماه خدا، لیالی قدر را داریم که به فرموده خداوند متعال از هزار شب برتر است، لذا این شبها بهترین فرصت برای نزدیک شدن به معبود و پروردگار است.

وی به حادثه تروریستی در حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: دشمنان و بدخواهان بدانند که با این حرکتهای زبون هرگز نمی تواند خدشه ای به اتحاد و یکپارچگی اهل سنت و اهل تشییع وارد کنند و الحمدلله سطح امنیت در ایران در حدی قرار دارد که هیچ کشوری جرات نگاه چپ به این نظام و ملت را ندارد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان ثلاث باباجانی در ادامه یکی از موضوعات روز جهان اسلام را بحث قدس شریف عنوان کرد و گفت: متاسفانه امروز شاهدیم که مسجد الاقصی اولین قبلگاه مسلمین در دستان دشمن صهیونیسم است و این امر برای جهان اسلام بسیار سخت و ملال آور است.

ماموستا شیخی اظهار داشت: چه زیبا و با تدبیر امام راحل در اوایل انقلاب اسلامی فرمودند که اسرائیل غده سرطانی است و از همان زمان این خطر بالقوه را به مسلمانان جهان گوشزد کرد.

وی با اشاره به درایت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین هفته از ماه مبارک رمضان گفت: این هوشیاری و تدبیر امام باعث شد که مسئله فلسطین و قدس هرگز از اذهان مسلمانان پاک نشود و هر ساله در چنین ایامی لرزه ای بر تن رژیم غاصب اسرائیل بیفتد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان ثلاث باباجانی در ادامه از ملت شریف ایران از هر دین و مذهبی در کشور درخواست کرد فردا همگام با هم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران بزنند.

ماموستا شیخی گفت: ان شاء الله فردا مردم شهرستان ثلاث باباجانی در کنار برادران اهل تشییع در این مراسم و راهپیمایی ملی شرکت خواهند کرد و با ندای الله اکبر جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای متجاوز را محکوم خواهند کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha