سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
لطفی نیاسر

حوزه/ مدیر کل صدا و سیمای استان قم بر اهمیت و تاثیرگذاری بسیار بالای بُرون داد رسانه ای راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد لطفی نیاسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به این که در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس قرار داریم، اظهار داشت: معمولاً در همه دنیا از منظر و دریچه رسانه ها راجع به حضور مردم در عرصه های گوناگون تحلیل و قضاوت می کنند و از این رو طبعاً انعکاس قوی حضور مردم در بحث بسیار مهمی مثل یوم الله روز قدس ، دارای پیام های رسانه ای مهمی برای جبهه دوستان و دشمنان آرمان فلسطین است.

وی افزود: از این منظر بسیار لازم و ضروری است که رسانه های جمعی از همه ظرفیت های خود نهایت استفاده را بکنند تا هر چه بیشتر و بهتر عظمت روز جهانی قدس به تصویر کشیده شود.

این مدیر رسانه ای خاطرنشان کرد: بی شک اگر رسانه ها درست قضایا را دیده و منعکس کنند می توانند حضور دشمن شکن مردم را به دنیا نشان دهند و این مساله در راستای حمایت از قدس شریف دارای اهمیت بسزایی است.

وی بیان داشت: اتفاقاً دشمن از طریق همین برون داد رسانه ای به قضاوت ما می پردازد و لذا حضور رسانه ای و نحوه انعکاس رسانه ای بسیار مهم است و باید با بالاترین کیفیت صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی نیاسر همچنین با اشاره به آمادگی صدا و سیمای مرکز قم جهت پوشش هر چه مناسب تر این رویداد عظیم ملی و بین المللی گفت: با توجه به حضور مراجع عظام تقلید و علمای بزرگوار در قم ، راهپیمایی روز قدس در این شهر از اهمیت زیادی برخوردار است که در این راستا ما ضمن پوشش کامل برنامه و مراسم سخنرانی، مصاحبه با علما و انعکاس حضور آن ها را همچون سنوات قبل در دستور کار داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha