پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سپاه پاسداران

ائمه ‌جمعه استان خراسان شمالی، با تقدیر از عملکرد مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های دفاعی و سازندگی، بر ضرورت تقویت سپاه تاکید کرده و تخریب این نهاد را تضعیف انقلاب و نظام و خواسته دشمنان دانستند.

 تنی چند از ائمه ‌جمعه استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با تاکید بر ضرورت تقویت سپاه، تخریب این نهاد را تضعیف انقلاب و نظام و خواسته دشمنان دانسته و تاکید کردند: سپاه پاسداران با حمله به قلب داعش در سوریه، اقتدار، همبستگی، اتحاد و وحدت ملت ایران را بار دیگر به نمایش گذاشت تا دشمنان بدانند که این مردم همواره در صحنه حاضر و آماده هستند. 

نمایش اقتدار ایران اسلامی

حجت‌الاسلام عابدینی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان ‌شمالی با اشاره به ایثارگری های نیروهای سپاه در صیانت و حراست از کیان انقلاب اسلامی، گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش در سوریه، گوشزدی به دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلامی بود که بیش‌ از پیش مراقب هرگونه حرکت خود باشند، زیرا ایران اسلامی همواره مقتدرانه مقابل تحرکات دشمنان ایستاده و می‌ایستد.

وی با اشاره به انتقام موشکی سپاه از تروریست‌ها افزود: این نمایش قدرت در محاسبات تروریست‌ها و حامیان آن‌ها تأثیرگذار خواهد بود و تروریست‌ها و هم‌پیمانان آنان این هشدار را جدی بگیرند و آن را به‌خوبی لمس کنند.

حجت‌الاسلام عابدینی با بیان این که دشمنان نمی‌توانند به درخت تنومند انقلاب ضربه بزنند، زیرا مردم ایران با سیلی سخت پاسخ آنان را می‌دهند، گفت: ملت ایران همواره در مقابل زیاده‌خواهی‌های سران استکبار ایستاده‌ و آنان نمی‌توانند هر کاری که بخواهند انجام دهند، زیرا با پاسخ قاطع ملت ایران اسلامی مواجه می‌شوند.

وی با بیان این که عملیات موشکی سپاه به دشمنان نشان داد قدرت ایران فراتر از مرزهاست، تصریح کرد: هم‌اکنون ایران در موقعیتی قرار دارد که می‌توانند هر نقطه‌ای را مورد هدف قرار داده و بدون کنترل و ردیابی به اهداف خود برسد. 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان ‌شمالی، تخریب سپاه را تضعیف انقلات و نظام خواند و تصریح کرد: سپاه پاسداران با حمله به قلب داعش در سوریه، اقتدار، همبستگی، اتحاد و وحدت ملت ایران را بار دیگر به نمایش گذاشت تا دشمنان بدانند که این مردم همواره در صحنه حاضر و آماده هستند. 

وی خاطرنشان کرد: این پاسخ قاطع به تمام کسانی است که بخواهند امنیت ملت ایران را که خط قرمز کشور محسوب می‌شود به مخاطره بیندازند‌.

ضرورت افزایش توان دفاعی

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی، امام‌جمعه شهرستان جاجرم هم با تأکید بر اهمیت تقویت توانمندی‌های رزمی و دفاعی کشور، گفت: نمایش قدرت، تنها عامل بازدارنده دشمنان اسلام است و سپاه پاسداران در این عرصه تاکنون افتخار آفرین بوده است

امام‌جمعه جاجرم بالابردن توان دفاعی کشور را مهمترین عامل بازدارنده دنیای استکباری است، خاطرنشان کرد: راهکار جلوگیری از خرابکاری‌های دشمنان، نشان دادن نمایش قدرت است و آمریکا و حامیان داعش بدانند که در صورت هرگونه توطئه و ترقه‌بازی، با موشک جواب خود را می‌گیرند.

جواب سپاه به توطئه های دشمن کوبنده و پشیمان کننده است

حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام‌جمعه شهرستان آشخانه نیز با بیان این که جواب جمهوری اسلامی ایران به توطئه های دشمنان و  اقدامات تروریستی دشمنان کوبنده و پشیمان کننده است، گفت: پیامد این رزمایش مهم، جوابی قاطع بود به اقدامات تروریستی داعش در تهران و این اقدام شجاعانه، جای تقدیر و تبریک به ملت ایران و خانواده شهدا به‌ویژه شهدای حادثه تروریستی اخیر را دارد.

وی افزود: دشمنان با مشاهده این پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به داعش، باید بیش از این قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را درک کرده باشند و باید دشمن منتظر این باشد که همان‌گونه که آن‌ها بر ضد امنیت و آرامش ایران اسلامی عمل می‌کنند، پاسخی قاطع نیز از ملت ایران دریافت کنند.

امام‌جمعه آشخانه با تأکید بر این که دشمنان این نظام باید بدانند این رزمایش نمونه‌ای بسیار کوچک از اقتدار نظام است، خاطرنشان کرد: در صورت هرگونه اقدام اشتباهی در این کشور، سیلی محکم‌تری از نیروهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه دریافت خواهند کرد.

قاطعیت سپاه در دفاع از امنیت کشور

حجت‌الاسلام تاتاری، امام‌جمعه گرمه نیز با تقدیر از عملکرد مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های دفاعی و سازندگی، تخریب این نهاد مقدس را مغایر رهداف انقلاب و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و  گفت: اقدام شجاعانه سپاه در حمله موشکی به مواضع گروهک تروریستی داعش، بیانگر قاطعیت نظام اسلامی برای دفاع از امنیت کشور بود.

وی تصریح کرد: عملیات سپاه این پیام را به مجامع بین‌المللی مخابره کرد که هرگونه تهاجمی به امنیت ایران انجام شود، مهاجمان و حامیان آن‌ها حتماً باید تاوان سنگینی را بپردازند

 سیلی عبرت‌آموز به دشمنان

حجت‌الاسلام حسین کوثری، امام‌جمعه شیروان هم با اشاره به شهادت 17 تن از هم‌وطنان در حادثه تروریستی تهران، گفت: حمله موشکی سپاه به مقر داعش اقدامی ارزشمند و مقتدرانه بود که نشان‌دهنده این بود که فرزندان انقلاب اسلامی پاسخ هرگونه تعرضی را خواهند داد.

وی با بیان این که همه ملت ایران از انتقام به‌موقع سپاه و سیلی آن خشنود شدند و مطمئن هستیم دشمنان سر جای خود خواهند نشست، اظهار داشت: این سیلی درسی عبرت‌آموز برای دشمنان این انقلاب است تا بدانند نمی‌توانند از سر زور با این ملت سخن بگویند، زیرا این مردم هیچ‌چیزی را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

راهبردی جدید در پاسخ به بی‌حیایی تروریست‌ها

حجت‌الاسلام عباسعلی قلیزاده هم حمله موشکی به مقر داعش را اقدامی بجا، هوشمندانه و همراه با تدبیر توصیف کرد و گفت: اقدام سپاه پاسداران در برابر تروریست‌ها، راهبردی جدید است.

وی با بیان این که حمله موشکی سپاه به مقر داعش، حرکتی منسجم و راهبردی جدید در پاسخ به بی‌حیایی تروریست‌ها است، اظهار داشت: با این اقدام سپاه و پاسخ کوبنده به دشمنان، نشان دادیم کشوری مقتدر و جامعه ای هستیم که  امنیت بالایی داریم و خرابکاری گروهک‌های آلت دست استکبار جهانی، برایمان غیرقابل‌تحمل است.

حجت‌الاسلام قلیزاده خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینهٔ صنعت موشکی و موشک‌های دوربرد و نقطه زن، پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته و ایادی استکبار در هر نقطه از دنیا، علیه کشورمان اشتباهی را مرتکب شوند، با موشک جواب آن را می‌گیرند.

مردم ایران همواره در صحنه‌های مختلف حاضر هستند

حجت‌الاسلام قدیر محمدیان، امام‌جمعه اسفراین هم گفت: حمله موشکی سپاه به قلب نیروهای داعشی نشانگر این است که مردم ایران همواره در صحنه‌های مختلف حاضر بوده، به سخت‌ترین شکل پاسخ هرگونه تعرضی را خواهند داد و این موضوع را باید هم دشمنان ایران و هم دوستانی که دل‌هایشان می‌لرزد بدانند

وی با بیان این که حمله سپاه به داعش، بار دیگر اقتدار ملت ایران را در منطقه و جهان به اثبات رساند، افزود: در صورت هرگونه تعرضی، ملت ایران پاسخ کوبنده‌تری به دشمنان خواهد داد.

 ایران مقتدرانه در برابر هر زورگویی ایستادگی می کند

حجت‌الاسلام محمد نوروزی، امام‌جمعه شهرستان مرزی راز و جرگلان نیز گفت:  اقدامات سپاه نشان‌دهنده آن است که نظام اسلامی از اشراف اطلاعاتی خوبی نسبت به منطقه و نحوه فعالیت گروهک‌های تروریستی برخوردار است و می‌تواند اهداف مورد نظر خود را در دل منطقه فعالیت تروریست‌ها چه در سوریه و چه در عراق، شناسایی و مورد هدف قرار دهد.

وی تصریح کرد: قطعاً این اتفاقات، بازخوردهای بین‌المللی بسیاری در دنیا خواهد داشت و دنیا فهمید که ایران اسلامی همچنان مقتدرانه در برابر هر زورگویی و تهاجمی ایستادگی کرده و کوچک‌ترین خللی در امنیت این کشور به وجود نخواهد آمد.

امام‌جمعه راز و جرگلان با قدردانی و خدا قوت ویژه به دلاورمردان سپاه برای پاسخ دندان‌شکن به تروریست‌های تکفیری، خاطرنشان کرد: این اقدام مقتدرانه و ارزشمند سپاه، علاوه بر اثبات اقتدار نظامی ایران اسلامی، به دشمنان نشان داد که دست متجاوزان به این آب‌ و خاک قطع می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha