پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
روز قدس

حوزه/ نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیام مشترکی، آحاد مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه و هوشنگ بازوند استاندار لرستان در پیامی مشترک، آورده اند: روز قدس به عنوان میراث جاویدان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، روز تبلور عقیده، فریاد ظلم ستیزی، استکبار ستیزی، بیداری اسلامی و حمایت از مسلمانان مظلوم جهان است و بی شک نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از سوی امام راحل مسئله فلسطین را برای همیشه در قلب مسلمانان عالم زنده نگه داشته است.

در ادامه این پیام آمده است: به فضل الهی مردم بصیر و همیشه در صحنه ی ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نقشه های شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد .   

نماینده ولی فقیه  در استان و استاندار لرستان از تمامی مردم ولایت مدار، مومن و روزه دار دعوت  کرده اند که همچون سال های  گذشته با لبیک به ندای رهبر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در عرصه آزادگی و همدردی با مردم مظلوم فلسطین حضور به هم رسانند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha