جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی روز قدس

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای ملت ایران اسلامی را برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین، دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم آمده است: در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روزی که امام راحل عظیم الشان «قدس شره» در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیزم، روز قدس نامیدند و مشخص کرد مسیر مبارزه امت اسلامی در مقابل رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست است و همه باید در برابر این دشمن مشترک بایستیم.

روز قدس روز همبستگی و اتحاد ملت های آزاده برای مقابله با مستکبرین جهان است، روز قدس روزی است که به قدرت های ستمگر و استکباری هشدار می دهد که دست از ظلم و اشغالگری برداشته و این روز ، روز اسلام و حیات دوباره آن در جهان می باشد.

امروز دفاع از مردم مظلوم و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان وظیفه اسلامی همه ماست و فلسطین مساله اول جهان اسلام است.

امروز توطئه صهیونیزم بین الملل بیشتر از زمان علیه اسلام و مسلمانان آشکار گشته، باید ملت های آزادی خواه ایران و جهان در روز قدس مشت محکمی بر دهان این رژیم صهیونیستی و ایادی قبیله ای آن (آل سعود) خبیث بکوبند و اعلام دارند آزدگان جهان به تظلم خواهی از ملت مظلوم فلسطین، یمن، سوریه و بحرین برخواسته و در آینده نزدیک شاهد نابودی اسرائیل غاصب و استکبار جهانی خواهند بود.

روز قدس امسال، پرشور تر از سال های قبل برگزار می شود، امروز حکام قبیله ای سعودی با رژیم صهیونیزم غاصب ائتلاف نموده تا بیشتر مردم مظلوم یمن را به خاک و خون بکشانند.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از همه مسلمانان و آزدگان جهان بالاخص از ملت شریف ایران دعوت می کند با اهتمام به روز قدس یادگار امام و رهمنودهای مقام معظم رهبری امام خامنه ای با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام نمایند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha