جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام موسوی فرد ، امام جمعه خرمشهر

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی فرد، با بیان این که تداوم بیداری اسلامی نیازمند وحدت و همبستگی اسلامی است، گفت: استکبار جهانی با از دست دادن پایگاه‌های مردمی خود در بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی، به دنبال ایجاد راه تنفسی برای رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه خرمشهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی باشکوه روز قدس، اظهار داشت: مردم ایران در طول تاریخ هر جا که احساس مسؤولیت کردند، با سرعت وارد عمل شده و از آرمان‌های ناب اسلامی دفاع کردند.

وی در ادامه افزود: با توجه به فضاسازی و مسائل خاص منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای امروز مردم ایران بیش از هر برهه‌ای دیگر احساس مسؤولیت کرده و برای دفاع از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین و دیگر کشورهای مستضعف وارد خیابان‌ها شده و علیه رژیم اشغالگر قدس و دیگر کشورهای مستکبر شعار دادند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خرمشهر با تأکید بر دشمنی‌ها و فتنه انگیزی‌های استکبار جهانی برای برخورد با خط مقاومت در سوریه، گفت: استکبار جهانی با از دست دادن پایگاه‌های مردمی خود در بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی، به دنبال ایجاد راه تنفسی برای رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه خرمشهر، با بیان اینکه تداوم بیداری اسلامی نیازمند وحدت و همبستگی ملت‌های مسلمان است، تصریح کرد: روز قدس رمضان 96 به مراتب، متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود و مردم مؤمن و ولایتمدار با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب، حضور گسترده خود را در مراسم راهپیمایی روز قدس به جهانیان نشان دادند.

حجت‌الاسلام موسوی فرد، با تأکید بر لزوم توجه ویژه مسئولان بر استفاده از سرمایه‌های داخلی، اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان با اعمال تحریم‌های گسترده سعی در کاهش سرعت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را دارند، مسئولان باید با توجه به توصیه‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، از سرمایه‌های انسانی و داخلی کشور بهره کافی و لازم را ببرند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha