شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
راهپیمایی روز قدس

حوزه/ بی شک شکوه و عظمت راهپیمایی روز قدس در تقویت جبهه مقاومت اسلامی بسیار موثر است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا زیبایی نژاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تقدیر از حضور حماسی و باشکوه مردم قم در این راهپیمایی، گفت: امروز قدرت های مستکبر در حمایت از رژیم اشغالگر قدس با همه میدان به عرصه آمده اند؛ لذا در مقابل ما هم باید با همه ظرفیت از آرمان قدس شریف در مقابل جبهه دشمن دفاع کنیم.

وی با بیان این که بایستی اهداف مقاومت اسلامی و مساله فلسطین به خوبی برای مردم و نسل جوان تبیین شود، گفت: ما باید از همه اهرم های موجود در راستای تضعیف و در نهایت نابودی رژیم صهیونیستی استفاده کنیم و حضور پرشور مردم در این راهپیمایی به این مساله کمک بسیاری می کند.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: بی شک در سطح جهان اسلام با همین راهپیمایی ها، ظرفیت های عظیمی پدید آمده و باعث افزایش اعتماد به نفس جریان مقاومت اسلامی در منطقه می شود، تا بتواند کارکردهای خود را در صحنه درگیری با اسراییل افزایش دهد.

وی گفت: از دیگر سو، ظرفیت های ملی ما در بحث فلسطین و مقابله با اسرائیل ورای سلایق و دیدگاه های سیاسی به یک وحدت نظر می رسد و همین مساله خود باعث تقویت وحدت ملی می گردد.

۳۱۳///

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha