پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مصلحی

حوزه/ رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان این که مبارزه با رژیم صهیونیستی، مبارزه با نظام سلطه است، گفت: کسانی که دانسته یا نادانسته در جهت دو قطبی کردن جامعه گام بر می دارند، خلاف مسیر انقلاب و شهدا عمل می کنند و خیانت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، پیش از ظهر امروز در مراسم روز قدس اصفهان، در جمع روزه داران اظهار کرد: امروز وارد یکصدمین سالی می شویم که با طراحی روباه پیر انگلیس، رژیم صیهونیستی شکل گرفت.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان این که همه سرویس های جاسوسی به خواست mI6  و سازمان سیا، در چندین دهه گذشته سعی کرده اند مسئله فلسطین را از متن زندگی مسلمین به حاشیه ببرند، گفت: با کمال تاسف جبهه استکباری توانسته برخی از سران کشورهای اسلامی منطقه را با اهداف شوم ضد اسلامی همراه کند.

ویر سابق اطلاعات با اشاره به این که قرآن به صراحت بیان می کند، یهود و نصارا نباید بر مسلمین ولایت داشته باشند، تصریح کرد: با کمال تاسف شاهد اتحاد غربی، عربی و عبری در دنیای اسلام علیه مسلمین هستیم.

وی ادامه داد: مسئله قدس مسئله ای عربی صهیونیستی نیست، بلکه مسئله دنیای اسلام است و محدود به درگیری عربی عبری نیست؛ مبارزه ما به صهیونیسم، مبارزه با نظام سیاسی فاسد است که محدود به یک جغرافیا نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با تاکید بر این که هدف نخست استکبار به حاشیه کشاندن فلسطین است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی هستی استکبار و امپریالیسم را نشانه رفته است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ابراز کرد: براساس شواهد و اسناد معتبر و دقیق امروز خبر از فروپاشی نظام آمریکا می دهیم. اسلام هراسی که از سوی استکبار به راه افتاده است متاثر از آن بوده که اسلام و انقلاب اسلامی سنگرها را در دنیا یکی پس از دیگری فتح می کند.

وزیر سابق اطلاعات عنوان کرد: وضعیت به هم ریخته آل سعود و نمایان شدن نشانه هایی از درگیری شدید قدرت در میان حاکمان سعودی، حاکی از پیوند سعودی ها با صهیونیسم علیه اهداف جهان اسلام است. آل سعود به صهیونیسم تعهد داده وظیفه تحقق اهداف آنها را در منطقه به عهده بگیرد.

وی بیان کرد: بیداری اسلامی متاثر از انقلاب اسلامی، سیلی بزرگی به گوش استکبار، دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به جبهه مقاومت استفاده می کند

حجت اسلام والمسلمین مصلحی اذعان کرد: اقتدار موشکی اخیر ایران برای استکبار پیام های روشنی دارد، قدرت نقطه زنی، دقت بالا در زدن هدف و ارسال موشک های بومی برای اسرائیل غاصب، چنان پیامی دارد که لرزه بر اندام آن ها انداخته است.

وی با تاکید بر این که امروز وحدت در کشور و ممانعت از دو قطبی سازی در جامعه، اهمیت ویژه ای دارد، گفت: کسانی که دانسته یا نادانسته در جهت دو قطبی کردن جامعه گام بر می دارند، خلاف مسیر انقلاب و شهدا عمل می کنند و خیانت است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در پایان یادآور شد: پیمودن مسیر اتحاد با محوریت رهبر معظم انقلاب، رمز پیروزی است، راه مقابله با جبهه استکبار براساس تدابیر حکیمانه رهبری، راهبردهای چهارگانه یعنی «حمایت از مقاومت منطقه و تحقق خواست ملت فلسطین»، «مسلح سازی کرانه باختری»، «فشار بر رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن» و در نهایت «کنار گذاشتن انگیزه های قدرت طلبانه و ایجاد وحدت در کشورهای اسلامی» است.

انتهای پیام 313/38

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha