پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حماسه آفرینی مردم خوزستان در گرمای بالای ۵۰ درجه

حوزه/ مردم غیرتمند ۶۱ شهر و روستای استان خوزستان، هم‌زمان با یوم‌الله روز قدس در سراسر کشور، با زبان روزه به خیابان‌های گرم آمده و یک‌صدا فریاد مبارزه با دشمنان اسلام را سر داده و از مردم رنج کشیده فلسطین حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مردم غیرتمند و وفادار خوزستان ظهر امروز هم‌زمان با مردم مسلمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و حمایت خود از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین و همچنین براعت از دشمنان را اعلام کردند.

*حضور شور آفرین مردم ۶۱ شهر و روستای خوزستان در حمایت از آرمان قدس شریف

در این روز باشکوه مردم غیرتمند ۶۱ شهر و روستای استان خوزستان با زبان روزه به خیابان‌های گرم آمده و یک‌صدا فریاد مبارزه با دشمنان اسلام را سر داده و از مردم رنج کشیده فلسطین حمایت کردند.

مسیر راهپیمایی در کلان‌شهر اهواز از مسجد جزایری خیابان امام خمینی(ره) آغاز و تا مصلی مهدیه این کلان‌شهر ادامه یافت و مردم در طی این مسیر با وجود گرمای نفس‌گیر و بی‌سابقه این روزهای خوزستان، مشت‌های محکم و گره کرده خود را بر دهان دشمنان داخلی و خارجی نظام و آرمان قدس شریف کوبیدند.

*روز قدس آغاز جهانی بدون اسرائیل است

مردم غیرتمند اهوازی، با در دست گرفتن پوستر و شعارنوشته‌هایی، خطاب به دولتمردان مستکبر غربی تأکید کردند که روز قدس روز هشدار به ابرقدرت‌ها بوده و بدانند که این روز یعنی جهان بدون اسرائیل بسیار نزدیک است.

*آب‌هایی که خروش مردم را داغ‌تر می‌کرد

یکی از تدابیر اندیشیده شده استفاده از پمپ‌های آب‌رسان ماشین‌های آتش‌نشانی برای خنک کردن مردم بود. وقتی آتش‌نشان‌ها، آب را به روی مردم پمپاژ می‌کردند، گویی که جان دوباره‌ای به آن‌ها بخشیده باشی و خروش مردمی که صورت‌هایشان از گرمای هوا سرخ شده بود، بیشتر و داغ‌تر شده و با صدایی کوبنده‌تر شعار نابودی رژیم صهیونیستی را سر می‌دادند.

*علمای خوزستان همگام با سیل خروشان مردم

در این راهپیمایی نماینده ولی فقیه در خوزستان، اعضای خبرگان رهبری، ائمه جمعه موقت اهواز، مدیران مدارس علمیه و سایر شخصیت‌های برجسته استانی همگام با مردم در این راهپیمایی حضور ویژه داشتند.

*حضور شور آفرین طلاب و روحانیون

یکی از جلوه‌های زیبا و شورآفرین این راهپیمایی، حضور طلاب و روحانیون همراه با خانواده و فرزندان در کنار سایر اقشار و آحاد جامعه بود شورونشاط خاصی را به این راهپیمایی بخشیده بود.

*قرائت بیانیه پایانی و تقدیر مردم از حمله موشکی سپاه به مواضع داعش

سرانجام پس از ورود مردم به مصلی مهدیه، بیانیه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس ۹۶ از سوی یکی از فعالان انقلابی اهواز قرائت و مردم اهواز جنایات گروه‌های تکفیری در تهران را محکوم و از اقدام به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مواضع داعش در شهر دیرالزور تقدیر و تشکر کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha