سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین تلخابی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: جای تاسف دارد که امروز هیچ یک از مجامع بین‌المللی در مقابل جنایات گسترده کشورهای مستکبر به سرکردگی آمریکا و اسرائیل واکنشی نشان نمی‌دهند، بنابراین خود مسلمانان باید با اتحاد به داد یکدیگر برسند و برای کمک به مظلومان یک‌صدا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی در اجتماع باشکوه مردم روزه دار قزوین، در مصلای مسجد النبی(ص) به حضور باشکوه وبه یادماندنی مردم استان وملت ایران در راهپیمایی روز قدس گفت:  مردم ایران هنوز مورد شناخت جامعه آمریکا و اسراییل قرار نگرفته‌اند و مردمی هستند که تحت تاثیر ترفندهای فرهنگی دشمنان قرار نمی‌گیرند و مسیر آنها در راستای پیروی از ولایت و  نظام اسلامی است.

وی با بیان این که مردم با این حضور پیام بسیار روشن و قاطعی به دشمن دادند، افزود:  حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بسیار عالی بود و مانند همیشه  با احساس تکلیف و وظیفه ،حضور پررنگ و حماسی خود را به نمایش گذاشتند.

 نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که پیام این راهپیمایی، دفاع از اسلام و قرآن و حمایت همه جانبه از آرمان‌ فلسطین بود، ادامه داد: امروز بزرگترین زخمی که بر پیکر اسلام وارد شده، اشغال سرزمین اسلامی توسط رژیم صهیونیستی است و ملت اسلامی این وضعیت را تحمل نمی‌کند و ان‌شاءالله شاهد آزادی قدس شریف خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی اظهار کرد: جای تاسف دارد که امروز هیچ یک از مجامع بین‌المللی در مقابل جنایات گسترده کشورهای مستکبر به سرکردگی آمریکا و اسرائیل واکنشی نشان نمی‌دهند، بنابراین خود مسلمانان باید با اتحاد به داد یکدیگر برسند و برای کمک به مظلومان یک‌صدا شوند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پیام‌های حضور کم‌نظیر ملت انقلابی در راهپیمایی امروز این است که ترفندهای دشمنان اسلام جهت کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه‌های حمایت از مظلومان هرگز به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید.

 نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم فلسطین بدانند ملت ایران همواره پشتیبان آنها هستند و تا روز آزادی قدس همواره شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند و بی‌شک این تلاش‌ها روزی به نتیجه می‌رسد و قدس از چنگان رژیم خون‌خوار صهیونیستی آزاد می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران امروز با حضور خود در راهپیمایی روز قدس پاسخ کوبنده  به تمام گروهک‌ها و یاوه‌گویان اسلام دادند

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha