جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کعبی

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه رسالت اصلی مدافعان حرم برداشتن موانع آزادی فلسطین است، گفت: ما به دنبال جنگ‌افروزی در هیچ کجای دنیا نیستیم اما همه آن‌هایی که فکر تجاوز به ایران اسلامی در سر دارند، بدانند که در صورت تعدی و تحمیل جنگ، سیلی محکمی به تمامی مخالفان اسلام و تکفیری‌ها خواهیم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در اجتماع پایانی راهپیمایان روزه‌دار اهوازی، با تأکید بر اینکه روز قدس یکی از روزهای مهم و حیاتی در جهان اسلام است، اظهارداشت: تاریخ تحولات فلسطین نشان می‌دهد که آمریکا و قدرت‌های استعماری با پشتیبانی از جنایات یهود، بستر را برای اشغال فلسطین و آواره کردن این ملت مظلوم هموار کرده‌اند.

وی با اشاره به لزوم ادامه حمایت از مردم مظلوم فلسطین تا آزادسازی کامل آن، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، جامعه بین‌الملل اسلامی را برای آزادسازی قدس و زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت همسو و متحد کردند.

*تلاش آمریکا برای سازش کشورهای اسلامی با اسرائیل

عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به تلاش‌های مذبوحانه آمریکا و استکبار جهانی برای پیگیری موضوع سازش با رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی گفت: سازش یا یک رژیمی جعلی که همواره به دنبال تجاوز و شرارت در منطقه است، موضوعی مضحک و غیر قابل تحقق بوده و آنانی که راه‌حل آزادی فلسطین را در همراهی با آمریکا، انگلیس و غرب جستجو می‌کنند، خائن به امت اسلامی و آرمان فلسطین هستند.

حجت الاسلام و المسلمین کعبی، با اشاره به رسالت انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از مظلومان جهان به‌ویژه ملت مظلوم فلسطین، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره اعلام کرده‌اند با هرکسی که برای آزادی قدس حرکت کند، از لحاظ نظامی، دیپلماسی و یا مالی حمایت می‌کنیم و این مهم حاکی از استراتژی انقلاب اسلامی در دفاع از آرمان قدس شریف است.

وی روشنفکرنمایان غرب‌زده را خائنان به آرمان فلسطین عنوان کرد و اظهارداشت: خائنان به آرمان فلسطین در برهه کنونی، روشنفکران غرب‌زده‌ای هستند که قصد راه‌اندازی شبکه لیبرال با حمایت آمریکا را دارند و متأسفانه این خائنان هم‌اکنون در تلاش برای نفوذ در ارکان مختلف کشور بوده و هدف اصلی آنان مقابله با هویت انقلابی ملت ایران است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در بخش دیگری از سخنان خود، به اهداف راه‌اندازی گروهک‌های تکفیری به‌ویژه داعش، اشاره کرد و گفت: سران استکباری با راه‌اندازی گروهک‌های تکفیری امنیت رژیم جعلی اسرائیل را تأمین کرده و امروز چه کسی می‌تواند منکر شود که داعشی‌ها در تل‌آویو معالجه می‌شوند و در پشت پرده از حمایت‌های تسلیحاتی و لجستیکی آمریکا و اسرائیل برخوردارند.

*رسالت اصلی مدافعان حرم برداشتن موانع آزادی فلسطین است

استاد برتر حوزه علمیه خوزستان، با تأکید بر اینکه رسالت اصلی مدافعان حرم برداشتن موانع آزادی فلسطین است، افزود: رژیم جعلی صهیونیست با حمایت آمریکا، به دنبال تهیه کریدور امنیتی در مدیترانه و حضور در آسیا بودند ولی با حرکت و فعالیت مدافعان حرم این کریدور آمریکایی- صهیونیستی به جاده هموار آزادی قدس شریف تبدیل شده است.

*راه قدس از مسیر پیروزی بر داعش و غرش موشک‌های سپاه می‌گذرد

حجت الاسلام و المسلمین کعبی، با بیان اینکه راه قدس از مسیر پیروزی بر داعش و غرش موشک‌های سپاه می‌گذرد، به حمله موشکی اخیر جمهوری اسلامی ایران به مقر فرماندهان داعش، اشاره کرد و اظهارداشت: این حرکت عظیم سپاه که با موشک‌باران داعش در دیرالزور و در کنار مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های مدافعان حرم، نقطه عطفی برای حرکت به سمت آزادی قدس از دست اشغالگران صهیونیستی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»، گفت: ما به دنبال جنگ‌افروزی در هیچ کجای دنیا نیستیم اما همه آن‌هایی که فکر تجاوز به ایران اسلامی در سر دارند، بدانند که در صورت تعدی و تحمیل جنگ، سیلی محکمی به تمامی مخالفان اسلام و تکفیری‌ها خواهیم زد و به‌جز مکه و مدینه، هیچ جایی از حکومت آل سعود در امان نخواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha