جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام آقاتهرانی

حوزه/ استاد دانشگاه گفت: روز قدس و راهپیمایی عظیم این روز جهانی که مولودمبارک انقلاب اسلامی است، روز حدت فکری و همدلی ملت ایران می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: روز قدس و برپایی این راهپیمایی عظیم، حرف و بحث یک نفر و چند نفر نیست، بلکه میلیون ها انسان در اقصی نقاط جهان نفرت و انزجار خود را از استبداد، استبکار و جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی و ایادی کفر نمایان می کنند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: برپایی این روز با زبان روزه با توجه به اینکه کراهت دارد انسان با زبان روزه عملی را انجام دهد که بدنش مورد اذیت قرار بگیرد، ولی با همه این تفاسیر بر خود لازم و واجب می دانیم که آرمان های امام راحل و روحیه ضد استکباری را حفظ کرده و با وحدت کلمه در هر چه با شکوه تر برپا شدن این راهپیمایی عظیم حضور داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی تصریح کرد: استبکار ستیزی مهمترین پیام راهپیمایی روز قدس است، اینکه همه مستکبران بدانند که ملت ایران همیشه مقابل ظلم و استبداد ایستادگی می کند و پای استقلال و تمامیت ارضی خود ایستاده است.

وی تاکید کرد: عربستان سعودی هم بداند با پیوستن به دولت های استکباری چیزی عایدش نخواهد شد، برود و ببیند چه چیزی را به آن می دهند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha