سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین فرحانی ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: دشمن با حرکات تروریستی اخیر، قصد کم‌رنگ کردن حضور مردم در صحنه‌های حساس همچون راهپیمایی روز قدس را داشت، اما امروز جهانیان مشاهده کردند که چگونه مردم پشتیبان و حافظان انقلاب و آرمان بلند خود هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه روز جهانی قدس، یادگار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است، اظهارداشت: آنچه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را حساس‌تر کرد، شکل‌گیری ناتوی عربی علیه جمهوری اسلامی بود، که امروز مردم انقلابی به‌ خوبی‌ پاسخ آن‌ها را دادند.

وی با بیان اینکه توطئه‌ آمریکایی‌ها که به همراه هم‌پیمانانش در خاورمیانه برنامه‌ریزی می‌شود، بی‌پاسخ نخواهند ماند، تصریح کرد: اقدام قاطعانه و محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حملات تروریستی اخیر تهران، تنها پاسخ کوچکی به اقدامات دشمنان بود و اگر بخواهند تحرکات دیگری انجام دهند، باید خود را آماده سیلی‌های محکم‌تری از جانب نظام اسلامی ایران کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، جلوه‌های چشم‌گیر راهپیمایی روز جهانی قدس را سیلی اصلی مردم به استکبار جهانی، عنوان کرد و گفت: دشمن با حرکات تروریستی اخیر، قصد کم‌رنگ کردن حضور مردم در صحنه‌های حساس همچون راهپیمایی روز قدس را داشت، اما امروز جهانیان مشاهده کردند که چگونه مردم پشتیبان و حافظان انقلاب و آرمان خود هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی، در پایان با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهارداشت: مردم خوزستان همواره ثابت کرده‌اند که در تمامی عرصه‌ها، حامی و پشتیبان انقلاب خود بوده و هیچ‌گاه حاضر به مسامحه و سازش با دشمن نیستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha