شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز-عضو خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: عمل به وصیت امام راحل، تبعیت از فرمان و رهنمودهای مقام معظم رهبری و ارج نهادن به ارزش های انقلاب و اسلام ناب محمدی سیلی محکمی بر صورت یاوه گویان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، امروز در پایان راهپیمایی روز قدس، در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه، اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل مستکبر در دنیا و به ویژه در جهان اسلام اهدافی را دنبال می کنند که یکی از این راه ها احداث شهرک های یهودی نشین است، وارد کردن آوارگان به این بلوک ها و تزریق سلطه فرهنگ اسرائیلی که ضدیت با اسلام دارد در بلوک هایی که احداث کرده، راحتر در ذهن آوارگان غلبه وارد می شود.

وی افزود: افزایش تسلیحات هسته ای با جهش بسیار زیاد از جمله دیگر اهداف صهیونیسم است که بر اساس آمار اسرائیل 200 تا 500 بمب هسته ای در اختیار دارد، حدود 65 میلیون نفر از کره زمین آواره هستند و در این میان بیش از 6 میلیون نفر از این تعداد فلسطینی هستند که در اثر جنگ و تهدید از خانه و کاشانه خود رانده شده اند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: عمل به وصیت امام راحل، تبعیت از فرمان و رهنمودهای مقام معظم رهبری و ارج نهادن به ارزش های انقلاب و اسلام ناب محمدی(ص) سیلی محکمی بر صورت یاوه گویان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز اذعان داشت: حضور مردم ولایتمدار در صحنه های مختلف ملی و مذهبی از هر قوم و دینی نشانگر پشتیبانی از آرمان های نظام و رهبری است، چراکه ما وظیفه داریم از مظلوم در برابر غاصب اشغالگر حمایت کنیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha