جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جنایات تکفیری ها

حوزه/ جهان اسلام، از منطقه خاورمیانه تا آسیا و آفریقا این روزها در آتش جنایات تروریست های تکفیری می سوزد و کشورهای اسلامی درگیر جنگ داخلی، برادر کشی، قتل، غارت، انفجار و ویرانی شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، عضو خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اشاره به این که رژیم صهیونیستی و  گروه‌های تکفیری در واقع یک خطر هستند، گفت: صهیونیسم و تکفیر هر دو عاملی برای بدنام کردن ادیان الهی در دیدگاه مردم جهان هستند و وظیفه ما نیز ایستادگی در برابر آنان است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد:  مردم با حضور پرشکوه خود‌شان در راهپیمایی روز قدس نشان دادند نسبت به آرمان فلسطین وفادار هستند و اینکه هنوز به اصول انقلاب اسلامی پایبندند،جای قدردانی و شکرگزاری دارد وم سئولین هم باید قدردان این ملت بصیر و فهیم باشند.

وی ادامه داد: امروز که استکبار علیه امت اسلامی به پا خاسته است و به میدان آمده و جنگ نیابتی به راه انداخته، حضور مردم در صحنه پشتیبانی از جبهه مقاومت  و مقابله با استکبار، از اهمیت ویژه ای و سرنوشت سازی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، وحدت و همدلی امت اسلامی را تنها راه غلبه بر دشمنان دانست و تصریح کرد:  افتراق و نبود انسجام عامل شکست امت اسلامی خواهد بود

پاسخ محکم به تروریسم بین المللی

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی نیز با تقدیر از حضور دشمن شکن مردم انقلابی در راهپیمایی روز قدس، گفت:  آزادی بیت‌المقدس» و «رهایی ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین» از سلطه اشغالگران صهیونیست آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت‌ساز حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری است.

ووی ادامه داد: اعلام روز قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ابتکار حکیمانه‌ای بود و موجب حرکتی پر برکت و سرچشمه ظرفیتی وحدت آفرین در جهان اسلام شد که جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان را ناکام می‌گذارد و موجب تقویت آرمان‌های مقدس فلسطین است.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:  مسأله فلسطین هر سال قوی تر و برجسته تر در بین مسلمانان زنده است و مردم هر سال با شکوه بیشتری در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

وی تصریح کرد: مردم ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، پاسخ محکمی به تروریسم بین المللی دادند، چرا که امروز شاهد گسترش دامنه تروریسم از اسرائیل غاصب تا داعش جنایتکار هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تاکید کرد: مردم با حضور خود اعلام کردند تنها گزینه باقی مانده برای حل مشکل فلسطین و خاورمیانه، گزینه مقاومت است.

جنایات تکفیری ها جهان اسلام را مشغول کرده است

حجت الاسلام مجتبی قائد امینی، مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون هم با بیان این که همگرایی و همدلی میان ملت ایران و دیگر ملت‌های مسلمان دنیا را سبب ناکامی دشمنان دانست و گفت: ملت شریف ایران با حضور گسترده حود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر ثابت کردند که همواره حامی ملت مظلوم فلسطین هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه جریان صهیونیستی داعش و تروریست های تکفیری، جهان اسلام را به خود مشغول کرده و توجهات مسلمانان را از آرمان فلسطین و مقابله با اشغالگری و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، به  جنایات بی سابقه تکفیری ها معطوف کرده است.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون خاطرنشان کرد: جهان اسلام، از منطقه خاورمیانه تا آسیا و آفریقا این روزها در آتش جنایات تروریست های تکفیری می سوزد و کشورهای اسلامی درگیر جنگ داخلی، برادر کشی، قتل، غارت، انفجار و ویرانی شده اند.

حجت الاسلام امینی تصریح کرد: این حضور در صحنه مردم مومن و انقلابی ایران تا روزی که ریشه ظلم ستم کنده و پرچم اسلام در جای جای جهان برافراشته شود ادامه خواهد داشت.

نمایش وحدت شیعه و سنی

حجت الاسلام رضا کاظم لو، مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین نیز با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: از روزهای ابتدایی پیروز انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) دستور دادند که همه کشورها اجازه رابطه با ایران را دارند به جز حکومت جعلی اسرائیل، یعنی ایشان اصل حکومت اسرائیل را زیر سؤال بردند.

 وی افزود: اقدامات زیادی در دنیا در حال انجام است که شیعه و سنی را با یک اختلاف صوری، رو به روی هم قرار دهد، اما روز قدس قدم مثبتی برای وحدت شیعه و سنی است و مردم در این روز وحدت و انسجام خود را به نمایش گذاشتند.

 ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است

 حجت الاسلام حسینی، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم گفت: ایران اسلامی افتخار می‌کند که سال‌ها پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است و به برکت روشنگری نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئله قدس و فلسطین به مهم ترین دغدغه جهان اسلام مبدل شده است و پافشاری امت اسلامی، سکوت مرگبار جوامع بین المللی و موضع منفعلانه آنان را خنثی می‌کند..

وی با اشاره به این که رژیم صهیونیستی از وحدت امت اسلامی هراس دارد، ادامه داد: مسئله فسطین به عنوان اصلی‌ترین و جدی‌ترین موضوع اسلام همچنان باید مورد توجه همه مسلمانان باشد، چرا که فلسطین پاره تن اسلام است

وی افزود: امام علی(ع) در وصیت خود به امام حسن(ع) و امام حسین(ع) می‌فرمایند: "برای مظلوم یار و یاور باشید و برای خصم هم دشمن باشید." بنابراین حمایت از مردم فلسطین وظیفه دینی ماست

 حضور وحدت آفرین

 حجت الاسلام علی معبودی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین نیز با اشاره به این که شرایط امروز جهان اسلام به این حضور وحدت آفرین نیازمند داشت و همه مردم با احساس تکلیف در این راهپیمایی شرکت کردند، گفت: این حرکت عظیم تبدیل به یک فرهنگ در عرصه بین المللی شده و امروز می‌توان گفت، روز قدس متعلق به همه آزادی خواهان جهان است.

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین افزود: بیداری اسلامی و تحولات بزرگ ناشی از آن حاصل این فرهنگ است، فرهنگی که آزادی قدس از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی را به آرزوی همه مردم مسلمان مبدل کرده است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha