جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: عیدفطر، نمادی از وحدت مسلمانان است؛ وحدتی که سبب ذلت و ناامیدی شیطان و نیز خواری استکبار و دشمنان اسلام می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی صبح امروز با حضور در برنامه شمیم سحر سیمای مرکز قزوین ضمن قدردانی از حضور بی نظیر ملت ایران در راهپیمایی روز قدس گفت:ملت ایران در راهپیمایی رز قدس وحدت و انسجام خود را به همه سردمداران استکبار جهانی که در رأس آن رژیم جعلی اسراییل بود، را نشان داده و پاسخ کوبنده ای به آنان دادند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به یک ماه روزه داری مردم، افزود: کسانی که توانستند حرمت این ماه عزیز و ارزشمند را نگه دارند، خدای متعال در  روز عید فطر پاداش ویژه ای به آنان خواهد داد.

وی ادامه داد: عیدفطر، نمادی از وحدت مسلمانان است؛ وحدتی که سبب ذلت و ناامیدی شیطان و نیز خواری استکبار و دشمنان اسلام می شود و آنها با دیدن صف های به هم پیوسته مسلمانان در نماز عید فطر، می فهمند که دیگر جایی برای آنان نخواهد بود و نمی توانند اهداف شوم خود را در جوامع اسلامی پیاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی اظهار کرد: در عید فطر، مسلمانان خدا را شکر می کنند که یکی از بزرگ ترین کلاس های تربیتی اسلام را در یک ماه گذرانده، و از درس های مختلف آن، به اندازه استعداد و آمادگی خویش استفاده کرده اند و آن را با روح و جان خویش آمیخته اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که فضای قرآنی و پاکی ماه رمضان باید در طول سال هم تداوم یابد، ابراز داشت: عید سعید فطر شکرانه یک ماه بندگی و عبودیت است، البته باید به این حقیقت توجه داشت که بر اساس فرمایش حضرت علی (ع)  این روز، برای کسی عید است که روزه اش قبول و نماز و عبادتش پذیرفته گردد و آنان که در استفاده صحیح از برنامه انسان ساز ماه رمضان کوتاهی کردند، در پشیمانی و حسرت به سر می برند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha