چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مرگ اسرائیل

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: مردم ایران اسلامی با وجود تنوع ادیان و مذاهب، نشان داده اند که در برنامه های ملی و انقلابی همیشه در کنار هم بوده و هستند و هیچ قدرتی نمی تواند این یکپارچگی را از آنها بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزای «حوزه» در کرمانشاه، اظهار داشت: مردم ولایی و انقلابی با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بیعت مجددی با مقام معظم رهبری و آرمانهای نظام مقدس بستند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه شکوه حضور مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس جهان را مبهوت خود کرد، گفت: مردم ایران اسلامی با وجود تنوع ادیان و مذاهب، نشان داده اند که در برنامه های ملی و انقلابی همیشه در کنار هم بوده و هستند و هیچ قدرتی نمی تواند این یکپارچگی را از آنها بگیرد.

وی افزود: با وجود گرمای طاقت فرسا و نیز ماه مبارک رمضان، باز هم شاهد ندای اله اکبر و شعار مرگ بر اسرائیل، آمریکا و رژیم آل سعود بودیم و مردم نشان دادند که در سخت ترین شرایط حامی مظلومین و دشمن ستم پیشگام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی افزود: رژیم کودک کش اسرائیل باید بداند که مرگ و پایان آن به فرموده مقام معظم رهبری نزدیک است، چرا که قدس متعلق به اسلام است و دیر یا زود با دست صاحبان اصلی آن خواهد رسید.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان خواستار وحدت و اتحاد مسلمانان جهان در مقابل زیاده خواهی صهیونیستها و دیگر قدرتهای استکباری شد و گفت: به فرموده امام خمینی (ره) اسرائیل غده سرطانی منطقه است، لذا باید این غده هر چه زودتر ریشه کن شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha