پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد شمس مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه / مدیر حوزه علمیه یزد به اهمیت کار مدافعان حرم و ایثارگری آنان اشاره کرد و با تقدیر از عملیات موشکی سپاه علیه داعش، گفت: حمله تروریستی اخیر تهران، ارزش کار این مجاهدان فی سبیل الله را نشان داد که اگر این بزرگ مردان نبودند، اکنون باید در داخل کشور با دشمنان نظام و انقلاب می جنگیدیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، با بیان آرزوی قبولی طاعات، حضور مردم را در روز قدس بسیار باشکوه دانست و گفت: این حضور ارزشمند مانند ۳۸ سال گذشته نشان داد مردم هنوز هم پای ولایت ایستاده و دشمن هیچ گاه نمی تواند باعث از هم گسیختگی در کشور شود.

مدیر حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: حضور مردم در روز قدس ، دومین مشتی بود که جمهوری اسلامی در چند روز اخیر بر دهان تکفیریان و صهیونیسم جهانخوار زد و آنها باید بدانند که مردم ایران هیچگاه از آرمان های خود عقب نشینی نخواهند کرد و با ولایت فقیه در این راه قدم خواهند برداشت.

وی حمله موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را به داعش بسیار به موقع خواند و اظهار داشت: عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه داعش بسیار دقیق و با استفاده از جنگ افزارهای جدید در فاصله چند صد کیلومتری از کشورمان صورت گرفت که شاید چنین عملیاتی تنها از عهده چند کشور در دنیا بربیاید.

استاد حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه این حمله موشکی تنها گوشه کوچکی از اقتدار دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی بود، عنوان کرد: این حرکت سپاه پاسداران به دشمنان نشان داد که هیچ کشوری حق دست درازی به جمهوری اسلامی ایران را ندارد و اگر حتی فکر شومی هم داشته باشند، با این چنین عکس العمل هایی مواجه خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تا گذشته در این فکر بودند که ایران توان دفاعی خاصی نداشته و ندارد و حمله موشکی سپاه ، آنها را از خواب غفلت بیدار کرد تا جایی که بزرگان آنها نیز بر این باورند که جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمند نظامی در جهان است.

مدیر حوزه علمیه یزد به اهمیت کار مدافعان حرم و ایثارگری آنان اشاره کرد و افزود: حمله تروریستی اخیر تهران، ارزش کار این مجاهدان فی سبیل الله را نشان داد که اگر این بزرگ مردان نبودند اکنون باید در داخل کشور با دشمنان نظام و انقلاب می جنگیدیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی باید بدانند که مردم ایران همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس با جان و دل مبارزه کردند و سرانجام نیز با دستان خالی پیروز جنگ تحمیلی شدند، امروز نیز با قدرت نظامی بیشتر و جوانان مستحکم تر اجازه دخالت به هیچ کشوری را در امور داخلی کشور نخواهد داد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha