جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
در پی تهدید به بمب‌گذاری، مسجدی در فلوریدا تخلیه شد

حوزه/تهدید تلفنی به بمب گذاری مسجدی درجنوب فلوریدا، سبب شد این مرکز اسلامی که خود را برای برگزاری مراسم افطار آماده می‌کرد، مجبور به تخلیه فوری گردد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، بار دیگری مسجدی در آمریکا تهدید به بمب‌گذاری شد. به گفته مقامات پلیس، مردی در فلوریدای جنوبی که روز پنج شنبه تهدید کرده بود مسجدی را در پومپانو بیج منفجر می‌کند دستگیر شده است.

این حادثه در ساعت 4 بعد از ظهر پنجشنبه توسط بانیان مرکز اسلامی فلوریدای جنوبی گزارش شد.

گفته می‌شود در پی تهدید به بمب‌گذاری این مسجد تخلیه شد. شوکات مزاک یهودی 38 ساله اهل فلوریدا در یک تماس تلفنی با مسجد گفته بود: امشب مسجد شما منفجر خواهد شد و ما می‌خواهیم همه شما را همراه با داعش در آمریکا بکشیم!

در پی این تماس تلفنی مسئولین مرکز اسلامی با پلیس تماس گرفته و مجبور به تخلیه فوری مسجد شدند.

میهاد سکا الله مدیر مسجد به خبرنگاران گفت: ما مسجد را برای میهمانی افطار ماه مبارک رمضان آماده می‌کردیم که این پیام تلفنی تهدید آمیز داده شد. هنگام تماس تلفنی 10-20 نفر در مسجد حضور داشته‌اند.

گفته می‌شود این یهودی که از مسلمانان نفرت داشته، همزمان با کارکنان یک فروشگاه رفاه متعلق به مسلمانان نیز تماس تلفنی گرفته و آن‌ها را نیز تهدید به بمب‌گذاری کرده است. وی در تهدیدات خود گفته که می‌خواهد مسجد و فروشگاه را آتش بزند.

این فرد به جرم ایجاد وحشت، تشویش اذهان عمومی و تهدید به بمب‌گذاری دستگیر شده است.

پرونده‌های دادگاه نشان می‌دهد که مازاک پیش از این نیز به خاطر تهدید یک راننده دیگر با اسلحه در یک پرونده خشم جاده‌ای متهم بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha