شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ آیین شکرگزاری و  اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ جوانان به عنوان قشری که مورد هجوم فرهنگی دشمن هستند، باید به صورت ویژه‌تری در برنامه‌های حرم مطهر مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سید مهدی صادقی شب گذشته در آیین شکرگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان که در شبستان نجمه خاتون برگزار شد، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مطلوبی است که اکنون در حال سپری کردن روزهای آخر آن هستیم.
وی خدمت‌گزاری در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها را توفیق بزرگی دانست و اضافه کرد: مسؤولان استان قم که در شهر کریمه اهل بیت(ع) در حال فعالیت هستند از جایگاه و ارزش والاتری برخورد دارند چرا که خدمت آنها به این شهر خدمت به اهل بیت(ع) است.
استاندار قم به برخی از فعالیت‌های انجام شده در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها اشاره کرد و گفت:‌‌ امیدواریم این برنامه‌ها در سبک زندگی مردم نیز تاثیرگذاری لازم را داشته باشد؛ جوانان به عنوان قشری که مورد هجوم فرهنگی دشمن هستند باید به صورت ویژه‌تری در برنامه‌های حرم مطهر مورد توجه قرار گیرند.
وی از اهتمام مسؤولان آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی تقدیر کرد و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم توفیق خدمات‌رسانی به مردم را در ادامه راه نیز داشته باشیم.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha