جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ آیین شکرگزاری و  اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ در ماه مبارک رمضان دو هزار و ۱۵۰ نفر ساعت برای برنامه‌های قرآنی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام  والمسلمین محمد لطفی نیاسر شب گذشته در آیین شکرگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان که در شبستان نجمه خاتون برگزار شد، با بیان اینکه امسال در راستای انعکاس برنامه‌های حرم مطهر از شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی استفاده کرده‌ایم، اظهار کرد: در این سفره قرآنی شبکه‌های مختلف از جمله سه، امید، دو و جمعی از شبکه‌های کشورهای مختلف اسلامی مشارکت داشته‌اند تا مجموعه فعالیت‌های حرم مطهر را انعکاس دهند.
وی با تاکید بر اینکه بی‌نقص‌ترین برنامه‌های صدا و سیما در ماه مبارک رمضان از شبکه قم به نمایش گذاشته شده است، اضافه کرد: مجموعه‌های مختلف صدا و سیمای استان قم تلاش کرده‌اند تا بتوانند برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها را به شیوه مطلوبی انعکاس دهند.
مدیرکل صدا و سیمای استان قم از اهتمام این مجموعه در راستای انعکاس برنامه‌های قرآنی حرم مطهر یاد کرد و گفت: در مجموع دو هزار و 150 نفر ساعت برای برنامه‌های قرآنی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها اختصاص داده شده است.
وی با اشاره به اینکه اساتید قرآنی توانمندی در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) فعالیت دارند، تصریح کرد: حضور این افراد موجب شده است تا از نظر کیفی در انعکاس برنامه‌های حرم مطهر با مشکل خاصی مواجه نباشیم.
حجت‌الاسلام  والمسلمین لطفی نیاسر با بیان اینکه مسؤولان آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در اجرای برنامه صدا و سیما در حرم مطهر مشارکت مطلوبی داشته‌اند، عنوان کرد: امیدواریم با تکیه بر تجربه‌های موفق امسال در سال‌های آینده نیز بتوانیم برنامه‌ها را به شیوه مطلوب‌تری دنبال کنیم.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha