جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ آیین شکرگزاری و  اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ دبیر شورای معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس ارزیابی‌ها، امسال نسل جوان از برنامه‌های صدا و سیما استقبال مطلوب‌تری داشته و میزان استفاده جوانان از برنامه‌های معارفی بیشتر شده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آقای بکایی شب گذشته در آیین شکرگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان که در شبستان نجمه خاتون برگزار شد، با بیان اینکه اکنون در حال سپری کردن روزهای پایانی ماه مبارک رمضان هستیم، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی است که نباید نسبت آن غافل باشیم.
وی با تاکید بر اینکه سازمان صدا و سیما بر اساس وظیفه خود اقدامات مطلوبی را در رستای انعکاس برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها انجام داده است، اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان 18 ساعت برنامه جزخوانی قرآن از 15 نقطه کشور در شبکه‌های مختلف پخش شده است.
دبیر شورای معارف سیما از کمبود قاریان بین‌المللی در برخی از استان‌ها یاد کرد و گفت: در مراسمات ترتیل‌خوانی باید از برترین سخنران‌ها، قاریان و داوران استفاده کنیم؛ امسال برخی از جلسات ترتیل‌خوانی مشترک میان اهل سنت و شیعیان را انعکاس دادیم که نتایج مطلوبی را به دنبال داشت.
وی با اشاره به اینکه امسال در هشت شبکه برنامه ویژه‌ای برای سخنرانی‌ها درنظر گرفته‌ایم، عنوان کرد: برخی از افراد توفیق حضور در مسجد و امکان عمومی را ندارند به همین علت استقبال مطلوبی از برنامه‌های سخنرانی داشتند.
بکایی با بیان اینکه 9 شبکه برنامه‌های سحرگاهی را دنبال می‌کردند، تصریح کرد: امسال هفت برنامه ویژه شب‌های قدر داشتیم که به صورت ویژه مورد استقبال قرار گرفت.
وی بر لزوم تنوع برنامه‌های صدا و سیما تاکید کرد و یادآور شد: بر اساس ارزیابی‌ها امسال نسل جوان از برنامه‌های صدا و سیما استقبال مطلوب‌تری داشته و میزان استفاده جوانان از برنامه‌های معارفی بیشتر شده است به همین علت امیدواریم بتوانیم بخشی از نیازهای معنوی جوانان را با استفاده از ظرفیت رسانه تامین کنیم.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha