شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام آل هاشم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نسبت به تهاجم نرم فرهنگی دشمنان هشدار داد و گفت: در زمان حاضر دشمنان به طرق مختلف و همه جانبه می ‌خواهند بر کودکان و نوجوانان‌ ما هجوم آورده و اهداف شوم خود را عملی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌ هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، شنبه شب در جمع عضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، نوجوانان و جوانان را امیدهای کشور دانست و ابراز داشت: باید به تربیت دینی نسل ‌های آینده توجه ویژه ای شود، چرا که ایران اسلامی از آن این کودکان و نوجوانان است.

وی با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب اسلامی نسبت به مقوله جوانان عنوان کرد: برای مخاطبین و سرمایه‌ های انسانی کانون که با ارزش‌ ترین و تاثیرگذار‌ترین اقشار جامعه هستند هر کاری که از دستمان برآید انجام خواهیم داد.

امام جمعه تبریز در ادامه بیان داشت: تمام تلاش خود را جهت به عضویت در آوردن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شورای فرهنگ عمومی خواهیم کرد.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت کار مربیان کانون، تصریح کرد: مربیان دارای پاداش معنوی بوده چرا که در راستای ارتقای علمی، فرهنگی و تحصیلی کودکان و نوجوانان بویژه در پرورش معنویات کودکان نقش بسزا ایفا می ‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نسبت به تهاجم نرم فرهنگی دشمنان هشدار داد و گفت: در زمان حاضر دشمنان به طرق مختلف و همه جانبه می ‌خواهند بر کودکان و نوجوانان‌ ما هجوم آورده و اهداف شوم خود را عملی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: باید کودکان را از این خطرات بزرگ مصون داریم و با اتخاذ برنامه ‌های نو و مدرن بتوانیم در این راستا کودکان را راهنمایی کنیم.

وی در پایان ابراز داشت: باید به پرورش و ارتقای ابعاد قرآنی کودکان در راستای حفظ قرآن بیافزائیم.

در ابتدای این دیدار نیز هادی یوسف زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی به تشریح فعالیت های این کانون پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha