پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی-مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، وجود امام خامنه ای را نعمتی بسیار بزرگ و هدیه ای الهی برای ملات ایران و مسلمانان دانست و گفت: تبعیت از ولایت فقیه شرط صیانت از انقلاب و انقلابی گری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی، امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن عید فطر، گفت: این عید نتیجه یک ماه بندگی و زهد و عرفان مومنین به درگاه پروردگاه است که در گرمای تابستان ندای حق را لبیک گفتند و از کسب تکلیف الهی سرباز نزدند.

وی، حضور مردم در نماز عید سعید فطر امسال را چشمگیر  و نماد وحدت امت اسلامی عنوان کرد و گفت: این انقلاب نزدیک به 4 دهه است که از بسیاری توطئه های دشمنان خارجی، داخلی و منطقه ای سربلند بیرون آمده است و تا زمانی که همه پشتیبان ولایت فقیه باشیم، هیچ گزند و آسیبی به این ممکلت نخواهد رسید.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تاکید کرد: امروز جمعیت نمازگزار به عینه نشان دادند که دوستدار و فدایی نظام اسلامی هستند و تروریست ها و عمال آنها نمی توانند کوچکترین گزندی به این نظام الهی برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به اینکه سکاندار این نظام اسلامی شخصیتی با درایت و خدایی است، گفت: مهترین امتیازی که این مملکت از آن بهره مند است وجود امام خامنه ای است. ایشان با درایتی که دارند در طول این سالها بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: امیدوارم مردم این مملکت در گوشه و کنار این مرز و بوم همیشه در امنیت کامل باشد و در اینجا جای دارد از نیروی های انتظامی، امنیتی و سپاه قهرمان قدردانی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha