چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در بوشهر خواستار توجه مردم و مسؤولان به امور فرهنگی شد و گفت: اساس يك جامعه فرهنگ آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در مصلای امام خمینی بوشهر، با تبریک فرا رسیدن عيد سعید فطر گفت: عيد فطر عيد محبوب خدا شدن و دوري از گناه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر فلسفه روزه داري را رسيدن به تقوا عنوان کرد و اظهار داشت: ماه رمضان ماه خدايي شدن براي خدايي ماندن است و ان شالله همه مومنان اين بهره را از ماه رمضان برده باشند.

وی با اشاره به برخی حوادث تلخ و شیرین در ماه رمضانی که گذشت، ابراز داشت: در این ماه در سرزمين هاي اسلامي شاهد حوادث تلخی همچون عملیات های تروریستی بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، اقتدار در نیروی خط مقاومت و پیروزی های پی در پی آنان در سوریه و عراق و نیز اقتدار سپاه در حمله موشکی به تروریست ها در سوریه را از حوادث شیرین در ماه مبارک رمضان دانست و گفت: حضور جنايتكارانه جهان استكبار به سركردگي آمريكا و نیز دست نشاندگان آنان یعنی آل سعود و آل خلیفه در منطقه منجر به حوادث تلخي شد.

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر افزود: اقتدار نظام جمهوري اسلامي و هوشياري و توانمندي نهادهاي امنيتي باعث شد تمامي توطئه ها نقش بر آب شود.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: اگر امروز در فضاهاي برون مرزي مبارزه نكنيم، مجبوريم در داخل كشور اين كار را كنيم؛ از حمله موشكي مقتدارنه سپاه به تروريست ها بسيار سپاسگزاريم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار توجه مردم و مسؤولان به امور فرهنگی شد و بیان داشت: مردم به امور فرهنگي توجه داشته باشند چراكه اساس يك جامعه فرهنگ آن است.

وی در پایان خواستار برطرف شدن برخی مشکلات جامعه از سوی مسؤولان استان شد و گفت: مسؤولان معضل بيكاري و تورم و آب ...را همت كنند با وحدت و همكاري آن را برطرف نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha