جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری کلاس‌های غدیرشناسی در مرکز استان برای روحانیان مستقر در مناطق مختلف روستایی خراسان شمالی خبر داد.

حجت‌الاسلام علی خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به در پیش بودن دهه امامت و ولایت، بر لزوم ترویج معارف علوی در جامعه امروز تأکید کرد و اظهار داشت: بر همین اساس دوره های غدیرشناسی در مرکز استان برای روحانیان مستقر در مناطق مختلف روستایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هدف برگزاری کلاس‌های غدیرشناسی افزود: روحانیان مستقر در روستاهای استان باید به‌عنوان پیشگامان امر تبلیغ و مدیران فرهنگی مناطق مختلف روستایی با مقوله غدیر، بیش‌ از پیش آشنا شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: کلاس‌های غدیرشناسی در بجنورد با دعوت از اساتید شاخص کشوری و با همکاری مؤسسه غدیرشناسی برای تمام روحانیان مستقر برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: مسائل مربوط به نهج‌البلاغه، کلاس‌های آموزش معرفتی، موضوعات مربوط به دهه امامت و ولایت و همچنین برنامه‌ها و فعالیت‌های ایام غدیر ازجمله مواردی است که در این کلاس‌ها به آن‌ها پرداخته می‌شود.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: آشنایی با مباحث علمی و شناخت بیشتر غدیر با توجه به شبهه‌افکنی‌های وهابیت و دشمنان اسلام، یکی از نیازهای امروز جامعه در راستای بصیرت افزایی و پیشگیری از نفوذ دشمن و همچنین بروز آسیب‌های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه احیای ارزش‌های دینی و فرهنگی در جامعه مهم‌ترین رسالت این نهاد است، خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های مختلف دینی مذهبی وظایفی همچون؛ مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به‌ویژه جوانان را به عهده دارد و تاکنون هم در این بخش‌ها اقدامات و فعالیت‌های قابل‌توجهی داشته است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha