پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد حجتی

حوزه/ امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: برخی از سران رژیم سعودی بدون فکر و از روی جهالت اعلام می کنند که ما جنگ را به داخل ایران می کشانیم، به این حامیان تروریست ها می گوییم شما نتوانسته اید کشور کوچک یمن را اشتغال کنید، حال می خواهید خود را در برابر قدرت بلامنازع ایران قرار دهید.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به سالروز حادثه دلخراش 7 تیرماه سال 60 به دست منافقان کوردل گفت: منافقان با این عمل شرم آور و ننگین خود نه تنها افتخاری در پرونده سیاه خود ننگاشتند، بلکه باعث بی آبروی خود در مجامع بین المللی و حقوق بشری شدند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: در این حادثه دلخراش که برای همیشه در اذهان مردم ولایتمدار و انقلابی کشور باقی می ماند، بسیاری از سرمایه های این مملکت به شهادت رسیدند، ولی به حمد خداوند سبحان، بازهم کسانی بودند که راه این شهدا را ادامه دهند.

این استاد حوزه با تاکید بر اینکه در جهان امروز ترور و قتل راه به جایی هرگز نخواهد برد، گفت: امروز ثابت شده است ترور شخصیت ها، بمب گذاری و قتل عام مردم راه حلی وحشیانه است که هرگز راه به جایی نخواهد برد، همان طوری که دواعش در این چند سال با این همه قتل و جنایت به تدریج از صحنه روزگار محو می شوند و روسیاهی برای طرفداران آنها باقی می ماند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی ادامه داد: برخی از سران رژیم سعودی بدون فکر و از روی جهالت اعلام می کنند که ما جنگ را به داخل ایران می کشانیم، به این حامیان تروریست ها می گوییم  شما نتوانسته اید کشور کوچک یمن را اشتغال کنید، حال می خواهید خود را در برابر قدرت بلامنازع ایران قرار دهید.

امام جمعه موقت کرمانشاه با تاکید بر اینکه حادثه تروریستی 17 خردادماه امسال در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی هیچ تاثیری به جز اتحاد و یکچارچگی ملت ایران را به دنبال نداشت، گفت: این عملیات کورکورانه و احساسی از سوی عده ای فریب خورده خود باعث تضعیف بیشتر دواعش شد و متعاقب آن حمله برق آسای موشکی سپاه قهرمان به مواقع تروریستی باعث شد که درس عبرتی برای کسانی باشد که چشم طمع به این مرز و بوم دارند.

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمنان خارجی، داخلی و منطقه ای باید فکر تجزیه و تکه تکه شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به گور ببرند، اظهار داشت: تاریخ  ثابت کرده است که تروریست هایی که به وسیله این کشورها از هر نظر حمایت مالی، انسانی و تسلیحاتی تامین می شوند، روزی همین جنایتکاران تروریست به جان خودشان خواهند افتاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha