جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ممکن است یک فرد متخصص هم باشد، اما اهدافی جز اهداف اصلی که باید را دنبال می کند، گفت: هیچ خدمتی بالاتر از حل مشکلات مردم نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با جمعی از مدیران و کارکنان مدیریت حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی اظهارداشت: حوزه‌های علمیه نسبت به گذشته رشد کمی و کیفی خوبی داشته است که اینها به برکت انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه در جامعه بیماری های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی زیادی وجود دارد، خطاب به مدیران حوزه، گفت: فرصت را خیلی غنیمت بشمارید و حداکثر توان خود را برای خدمت به حوزه و طلاب و احیای مکتب انبیاء  و جایگاه حوزه علمیه بکار گیرید.

حجت الاسلام محسن مشرفی، مدیر حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه دوره هایی را برای تابستان در بخش های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و بصیرتی همکاران ما برای کادر مختلف مدارس پیش بینی کردند، گفت: در تابستان سه مرحله کارگاه در نظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری حدود 880 نفر خواهر و برادر در مرحله اول قبول شدند که مصاحبه خواهند شد و باید در دوره یک ماهه بعد حضور پیدا کنند و بعد از آن جذب نهایی طلاب را خواهیم داشت، گفت: در مرکز استان 80 طلبه داریم که سیکل خود را تمام کردند و برای ادامه تحصل به حوزه آمدند.

مدیر حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی یکی از برنامه های جهادی است که طلاب در آن شرکت می کنند، گفت: امسال طلاب حضور پررنگ تری در اردوهای جهادی خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha