پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ حجت الاسلام بنی عامریان با تاکید بر اینکه تکیه بر اقتصاد مقاومتی بسیاری از نیازهای جمهوری اسلامی را مرتفع می کند، گفت: فعلا این باور در برخی مسئولان وجود ندارد که باید به سرمایه های داخلی تکیه کنند.

حجت الاسلام مجید بنی عامریان در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه اظهار داشت: امروز اقتصاد و فرهنگ همسو در کنار همدیگر در حرکت هستند و نوسان یکی از این دو می تواند بر دیگری تاثیر منفی بگذرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) سنقر تاکید کرد: برای اجرایی شدن دستورات اسلامی از جهات مختلف بنا به فرموده مقام معظم رهبری نیاز به دولت اسلامی داریم و باید در دولت اسلامی زیرساخت ها برای قوانین اقتصادی اسلامی آماده و مهیا گردد و بدون زیرساخت، امکان اجرایی کردن قوانین اقتصاد اسلامی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اسلام برای تمام شئون زندگی انسانها برنامه های به روز و مدون دارد و این برنامه ها جوابگوی تمام نیازهای بشر است.

حجت الاسلام بنی عامریان با تاکید بر اینکه تکیه بر اقتصاد مقاومتی بسیاری از نیازهای جمهوری اسلامی را مرتفع می کند، گفت: فعلا این باور در برخی مسئولان وجود ندارد که باید به سرمایه های داخلی تکیه کنند.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به این هدف نیازمند همت همه جانبه اقشار مختلف جامعه هستیم، گفت: باید در این مورد  جهادی وارد میدان عمل شده و مشکلات را یکی پس از دیگری همانند دوران دفاع مقدس از پیش روی برداریم.

مدیر مدرسه علمیه  امام خمینی (ره) سنقر با اشاره به اینکه یکی از مولفه های مهم اقتدار، اقتصاد فعال و پویا می باشد، افزود: در کشورهای اسلامی بسیاری از منابع طبیعی و خدادادی وجود دارد و همین منابع می توانند زمینه رشد اقتصادی و .... جوامع اسلامی را به راحتی مهیا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha