پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه / مدیرکل تبلیغات استان یزد با اشاره به اقداماتی که آمریکا طی چند دهه اخیر علیه ایران و دیگر کشورهای مسلمان انجام داده است، گفت: دشمنی‌های استکبار علیه جهان اسلام تمامی ندارد و تنها راه عزت جمهوری اسلامی، مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی استان یزد با اشاره به اینکه فراگیر کردن دین اسلام با فعالیت های تبلیغی از مهمترین رسالت ها و ماموریت های سازمان تبلیغات است، اظهار داشت: فعالیت هایی که در راستای ترویج دین اسلام انجام می‌شود، دشمنان ما به‌ویژه استکبار جهانی را دچار وحشت می‌کند.  

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه استکبار جهانی طی دو سه دهه اخیر دشمنی های بسیاری علیه ملت ایران کرده است، افزود: نه تنها ملت ایران بلکه مسلمانان سایر کشورهای اسلامی نیز از توطئه ها و دشمنی های استکبار جهانی مصون نبوده اند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی می داند که اسلام مسیر عزت و آزادگی را به مسلمانان نشان داده و این همان مسیری است که با اهداف مستبکران در تضاد است بنابراین از هیچ تلاشی برای از میان برداشتن مخالفان خود دریغ نمی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ظلم هایی که صهیونیست ها و استکبار جهانی در فلسطین و علیه مردم این کشور انجام می دهند، بیان کرد: راه عزت و آزادی این مردم مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: مبارزات ملت ایران تنها نباید به روز قدس یا مناسبت های خاص خلاصه شود بلکه ملت ایران همواره باید با دشمنان اصلی خود که صهیونیست ها و آمریکا هستند، مقابله و مبارزه کند.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی بر لزوم توجه بیش از پیش به سخنان رهبری در شرایط خاص کنونی تاکید کرد و افزود: به طور قطع آنچه می تواند در شرایط حساس امروز ما را به هدف نزدیک کرده و از مسیر اصلی منحرف نکند، پیروی از ولایت است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha