جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام تلخابی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین تلخابی گفت: صدا و سیما دانشگاه فرهنگ سازی است که می تواند مردم را برای سیر و سلوک الهی و رسیدن به قرب خداوند یاری دهد، لذا برنامه های تولیدی رسانه ملی باید آمیخته با پشتوانه قوی معرفتی و دینی و فقاهتی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در قزوین به نقش تاثیرگذار رسانه ملی، گفت: برنامه‌های رسانه ملی در ماه ضیافت الهی، امسال متفاوت تر از سالهای گذشته بود.

 وی با بیان اینکه برنامه ریزی منظمی برای تولید و پخش برنامه های فاخر مذهبی وجود داشته است، خاطر نشان کرد: اقدام صدا و سیما در استفاده از کارشناسان برجسته دینی و مذهبی در برنامه ها ی مناسبتی قابل تقدیر است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، ویژه برنامه های مذهبی را در تقویت مبانی فکری و عقیدتی جامعه بسیار مهم و ارزنده توصیف و بر ادامه ساخت برنامه هایی مطابق با دستورات دین مبین اسلام تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی خاطرنشان کرد: صدا و سیما دانشگاه فرهنگ سازی است که می تواند مردم را برای سیر و سلوک الهی و رسیدن به قرب خداوند یاری دهد، لذا برنامه های تولیدی رسانه ملی باید آمیخته با پشتوانه قوی معرفتی و مشاوره های نیرومند دینی و فقاهتی باشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha