پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام احمدی فرد

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت توجه مدیران ادارات دستگاه‌های اجرایی استان به اقامه نماز اول وقت، گفت: متأسفانه برخی مدیران دغدغه‌ای برای امر نماز اول وقت ندارند.

حجت‌الاسلام رضا احمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خراسان شمالی، با اشاره به وضعیت اقامه نماز در این استان اظهار داشت: وضعیت اقامه نماز جماعت و اول وقت در ادارات فقط در ماه رمضان مطلوب است اما در ماه‌های دیگر خوب نیست.

وی افزود: مدیرانی که اهل نماز باشند مسلماً تأثیری گذاری آن‌ها بر امورات مردم بهتر است.

حجت‌الاسلام احمدی فر تصریح کرد: طبق گلایه کارمندان ادارات، برخی مدیران کل ،مسئولی را برای امر نماز می‌گذارند که اخلاق و ظاهر درستی ندارند و همین امر سبب شده، کارمندان در نماز جماعت شرکت نکنند.

وی با بیان اینکه برخی مدیران استان چندین بار اقدام به کم‌توجهی به نماز کرده‌اند، گفت: اگر مدیران به نماز توجه کنند، مشکلات کمتری در امور کاری خود خواهند داشت.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی اظهار داشت: متأسفانه متولی نماز در هر دستگاهی را مدیرکل مشخص می‌کند و ستاد اقامه نماز اختیاری برای تعیین امام جماعت ندارد.

وی تصریح کرد: مدیری که دغدغه‌ای برای نماز اول وقت نداشته باشد، شخصی را برای اقامه نماز تعیین می‌کند که توجهی به این امر مهم و تأثیرگذار ندارد.

حجت‌الاسلام احمدی فر خاطرنشان کرد: در آیات و روایا ت درباره اهمیت برپایی نماز اول وقت و به‌ویژه جماعت بسیار تأکید شده و در ادارات استان خراسان شمالی نیز موضوع نماز باید جدی‌تر دنبال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha