شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ حجت الاسلام نظری با اشاره به اینکه باید باور کنیم که مورد هجمه دشمن قرار گرفته ایم، گفت: همان طور که برای جنگ سخت در دوران دفاع مقدس اقدام به راه اندازی قرارگاه های مختلف کردیم، امروز نیز باید قرارگاه فرهنگی و رسانه ای هوشمند دینی را برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عباس نظری، صبح امروز در نشست دین و رسانه  که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزارشد،به تاثیر گذاری رسانه ها در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: در جوامع امروز، حتی در کشورهای سنتی جهان، رسانه، سایه سنگین خود را بر نظام های اجتماعی و مناسبات انسانی، قرار داده است.

وی با بیان این که رسانه ها نقش تاثیرگذاری در جهانی سازی و صدور انقلاب اسلامی ایران به دنیا ایفا کردند، ابراز اشت: اگر امروز با تدبیر حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی ایران و مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی و ولایتمداری به تمام دنیا صادر شده است، به برکت نقش کلیدی رسانه ها است.

 معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین، رسانه را مهم ترین ابزار فرهنگی دشمن در جنگ نرم خواند و افزود: رسانه های جمهوری اسلامی، در جهت دهی و مقابله با هجمه فرهنگی دشمن، رسالت سنگینی بر عهده دارند.

 وی ادامه داد: مهمترین عامل پیوند مردم و رسانه، در دین و قرآن نمود پیدا می کند که در ماه مبارک رمضان  شاهد این معنا در رسانه ملی پیوندی ارزشمند و عمیق بین مردم، رسانه و دین بودیم.

حجت الاسلام نظری با اشاره به اینکه باید باور کنیم که مورد هجمه دشمن قرار گرفته ایم، گفت: همان طور که برای جنگ سخت در دوران دفاع مقدس اقدام به راه اندازی قرارگاه های مختلف کردیم، امروز نیز باید قرارگاه فرهنگی و رسانیه ای هوشمند  دینی را برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن راه اندازی کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین بیان داشت: امروز استکبار جهانی با استفاده از شبکه های ماهواره ای به دنبال تغییر باورها، اعتقادات، سبک زندگی، و ... ما می باشد و نقش ویژه ای که امروز رسانه در داخل و خارج از کشور دارد بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha