چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بردستانی معاون امور طلاب و  دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام بردستانی از تکمیل طرح اطلس اطلاعاتی روحانیان شاغل استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام حامد بردستانی، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تکمیل طرح اطلس اطلاعاتی روحانیان شاغل استان بوشهر خبر داد و گفت: این طرح توسط مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر در بهمن ماه سال گذشته طراحی شد و بخشی از آن بر عهده امور طلاب حوزه علمیه استان بود.

معاون امور طلاب و  دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر افزود: برای جمع آوری اطلاعات با نهادهای نظامی، انتظامی و عقیدتی ادارات ارتباط برقرار شد و این ارتباط سبب شد تا سریع تر بتوانیم اطلاعات روحانیان استان را جمع آوری کنیم.

وی با اشاره به مزایای طرح اطلس اطلاعاتی روحانیان استان ابراز داشت: حل مشکل پایان نامه های سطح 3 و 4 طلاب، ساماندهی فرصت های شغلی برای طلاب فارغ التحصیل و اتصال آنها به فرصت های شغلی، کسب اطلاعاتی جامع از روحانیان برای نهادهایی که نیاز به روحانی دارند از مهمترین مزایای این طرح است.

حجت الاسلام بردستانی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: این هفته فرصتی برای افشای ماهیت پلید آمریکا جنایتکار و منافقان است تا با یادآوری جنایات آنها جوانان امروز که به علت ناآگاهی در برخی مواقع فریب افکار دورغین آنها را می خورند به ماهیت این کشور جنایتکار پی ببرند.

معاون امور طلاب و  دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر افزود: متاسفانه یک سری از مسؤولان کشور با آمار غلط دادن به جوانان باعث انحرافشان می شوند و این کار را برای مبلغان دینی سخت می کند؛ همواره باید در سخنرانی های خود سعی کنیم که به صراحت سخن بگوییم و از بیان حرف های دو پهلو پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از افرادی که در دهه 60 به دست منافقان به شهادت رسیدند کودکان و مردم بی گناه بودند گفت: این جنایت کودک کشی را در حال حاضر توسط آل سعود در یمن و رژیم اشغال گر قدس در فلسطین می بینیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha