جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علامه حلی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از راهیابی ۱۴۶ اثر طلاب مدارس علمیه این استان به مرحله دوم جشنواره استانی علامه حلی خبر داد.

حجت الاسلام کامران پنام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه مرحله دوم ارزیابی آثار جشنواره علامه حلی، در دو حوزه خواهران و برادران با حضور 10 ارزیاب هم اکنون آغاز شده است، گفت: از این تعداد اثر  120 اثر به حوزه خواهران و 26 اثر مربوط به حوزه برادران است .

وی با بیان اینکه آثار رسیده به مرحله دوم جشنواره استانی علامه حلی در قالب های مقاله، پایان نامه و کتاب بررسی و ارزیابی خواهد شد، بیان داشت: آثار طلاب پژوهشگر در رشته های قرآنی، فلسفه،کلام، ادیان، تاریخ، تعلیم و تربیت و... زیر نظر اساتید ارزیاب مورد داوری و امتیاز دهی قرار خواهد گرفت.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه در سطوح مختلف حوزه از 3 حائز آثار برتر تجلیل خواهد شد، خاطر نشان کرد: در اختتامیه  مرحله استانی جشنواره علامه حلی که مهرماه امسال با حضور شخصیت های حوزوی برگزار خواهد شد از آثار برتر و قابل تحسین هم تجلیل و قدردانی خواهد شد .

حجت الاسلام  پنام در پایان با اشاره به اینکه در این ارزیابی ها اساتید داور تلاش خواهند کرد با رعایت اصول ارزیابی ،آثار برتر را انتخاب نمایند، اظهارداشت: کشف استعدادهای برتر در زمینه های علمی پژوهشی ،گردآوری آثار مستند پژوهشی ، شناسایی و حمایت طلاب اهل قلم و خوش ذوق از جمله مهمترین اهداف برگزاری جشنواره علامه حلی برای طلاب حوزه های علمیه است .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha