جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 419280
۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
فن خطابه

مدیر موسسه تخصصی فن خطابه امیر بیان شعبه استان لرستان از برگزاری دوره تخصصی فن خطابه ویژه خواهران مدارس علمیه خرم آباد از امروز خبر داد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی خواهران طلبه مدارس علمیه فاطمیه و معصومیه(س) خرم آباد طی یک دوره آموزشی 160 ساعته روش های تبلیغ کارآمد و اثرگذار را فرا می گیرند، گفت: در این دوره سرفصل های آموزشی مورد نیاز تبلیغ از جمله سخنرانی و چگونگی برگزاری تبلیغ اثرگذار در منابر و سخنرانی به خواهران مبلغ آموزش داده می شود .

وی با اشاره به این که در دوره آموزشی فن خطابه طلاب مستعد و توانمند در حوزه تبلیغ شناسایی خواهد شد، بیان داشت: با شناسایی طلاب مستعد در 4 حوزه مدیریت، تبلیغ، تدریس و پژوهش برنامه ریزی های آموزشی و کاری برای طلاب صورت خواهد گرفت.

مدیر موسسه تخصصی فن خطابه امیر بیان شعبه استان لرستان در پایان از برگزاری این دوره آموزشی ویژه طلاب مدارس علمیه برادران خرم آباد هم خبر داد و گفت: دوره تابستانی فن خطابه برای برادران نیز 31 تا16 مرداد زیر نظر شعبه امیر بیان استان لرستان برگزار خواهد شد .

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha