شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور-مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به این که مسئله حقوق بشر یکی از ابزارهایی آمریکا برای اعمال بر کشورهاست، افزود: آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر است که خصمانه با دخالت در امور کشورهای دیگر سعی در دستیابی به منافع خود دارد .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور، به مناسبت سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه امروز جوامع بشری نیازمند آگاهی، اطلاع رسانی و همچنین افشای جنایات آمریکا، هستند، گفت: امروز باید ماهیت پلید و شیطانی آمریکای جنایتکار و ستمگر که با سوء استفاده از عناوینی همچون حقوق بشر، به دنبال پیاده کردن اهداف خود در جهان است به جهانیان معرفی شود. 

وی با اشاره به اینکه امروز آمریکای جنایتکار با بهره گیری از ابزارهای رسانه ای سعی دارد بر روی جنایات خود سرپوش بگذارد، تصریح کرد: امروز مردم آزاده جهان به این حقیقت ایمان دارند که آمریکا دشمن بشریت و انسان های حقیقت جو  است .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه تاریخ ملت های مختلف مملو از جنایات ضد بشری آمریکا است، خاطر نشان کرد: اقدامات جنایتکارانه، تروریستی و ضد بشری آمریکا در اذهان مردم جهان نقش بسته و این ااعمال زورگویانه و منافع طلبانه در هر جای دنیا محکوم خواهد شد .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به این که مسئله حقوق بشر یکی از ابزارهایی آمریکا برای اعمال بر کشورهاست، افزود: آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر است که خصمانه با دخالت در امور کشورهای دیگر سعی در دستیابی به منافع خود دارد .

وی با اشاره به اینکه هفته حقوق بشر در ایران اسلامی راهکاری موثر و تدافعی در برابر اقدانات غیر انسانی و بی رحمانه آمریکا است، گفت: امروز آمریکا با اعمال تحریم ها حق اجتماعی و اقتصادی جوامع مسلمان از جمله ایران را در تنگنا قرار داده است که باید این اهداف شوم برای مردم بازگو شود .

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha