جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رئیس دانشگاه کرکوک در حرم امام علی ‌(ع)

حوزه/ رئیس دانشگاه کرکوک گفت: امام علی(ع) نماد وحدت ملی است و این را از سخن معروف ایشان می‌توان فهمید که فرمودند: مردم دو نوع‌اند: یا برادری دینی تو هستند یا شبیه تو هستند در آفرینش.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دکتر عباس حسن تقی رئیس دانشگاه کرکوک به همراه هیئت همراه به زیارت حرم مطهر امیر المؤمنین (علیه السلام) مشرف شد.

رئیس دانشگاه کرکوک گفت: امام علی (علیه السلام) نماد وحدت ملی است و این را از سخن معروف ایشان می توان فهمید که فرمودند: (الناس صنفان: إما أخ لك في الدين أو نظير لك في الخلق):( مردم دو نوع اند: یا برادری دینی تو هستند یا شبیه تو هستند در آفرینش).

وی اشاره کرد: امروز به زیارت حرم مطهر امام علی (ع) مشرف شدیم و از صحن ها و آثار تاریخی و باستانی در رواق های حرم مطهر بازدید کردیم و با طرح های توسعه ای حرم برای خدمت به زائرین مطلع شدیم.

دکتر حسن تقی از همکاری آستان مقدس علوی با دانشگاه کرکوک قدردانی کرد و گفت: آستان مقدس علوی با ارسال منابع چاپی متعدد و پژوهش ها و مجلات از این دانشگاه حمایت می کند.

وی افزود: ما منابع چاپی ارسالی آستان مقدس علوی را بین دانشکده ها و تمامی دانشجویان دانشگاه پخش می کنیم. دانشگاه کرکوک هم منشورات خود را برای استفاده پژوهشگران و دانشجویان به کتابخانه آستان مقدس علوی ارسال کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha