سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام محمد حجتی

حوزه/ امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به این که دموکراسی آمریکایی یعنی قتل، ترور، فروش اسلحه و کودتا که نمونه اینها را هر روز در جهان مشاهده می کنیم، گفت: اوج دموکراسی دروغین آمریکا حمله به ویتنام، عراق، افغانستان، حمایت علنی از تروریست ها، سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران و ... بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به سالروز جنایت آمریکا در سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران،  اظهار داشت: امروز آمریکا خود را سردمدار دموکراسی می داند، ولی با نگاهی به پیشینه آن، شاهد جنایت های بسیاری از سوی این مدعی دروغین حقوق بشری هستیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به این که دموکراسی آمریکایی یعنی قتل، ترور، فروش اسلحه، کودتا و...که نمونه اینها را هر روز در جهان مشاهده می کنیم، افزود: اوج دموکراسی دروغین آمریکا حمله به ویتنام، عراق، افغانستان،حمایت علنی از تروریست ها، سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران و ... بود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بسیاری از سخنرانی های خود بر بی اعتماد بودن آمریکا تاکید دارند، ولی متاسفانه برخی در داخل حاضر نیستند، این حقیقت را باور کنند و خود را به خواب غفلت زده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تاکید کرد: تنها راه رهایی از یوغ استکبار و استعمار، تمسک به قرآن و فرامین اسلام ناب محمدی و نیز حرکت در مسیر ولایت مطلقه فقیه است.

امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان با انتقاد از برخی کشورهای منطقه، گفت: متاسفانه برخی کشورهای مرتجع منطقه به غلام حلقه به گوش غربی ها و به ویژه آمریکا تبدیل شده اند و نمی دانند با این کار بقای رژیم کودک کش اسرائیل را تضمین می کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha