جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
درگیری ها در بحرین

حوزه/ روز گذشته درگیری های شدیدی میان نیروهای امنیتی آل خلیفه و مردم صورت گرفت و نیروهای امنیتی و لباس شخصی وابسته به آل خلیفه به خانه های مردم در منطقه سنابس حمله کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته درگیری های شدیدی میان نیروهای امنیتی آل خلیفه و مردم صورت گرفت و نیروهای امنیتی و لباس شخصی وابسته به آل خلیفه به خانه های مردم در منطقه سنابس حمله کردند.

چند روز پیش در پی حمله مسلحانه اعضای مقاومت بحرین به نیروهای امنیتی، ماموران آل خلیفه به مردم و خانه های آنها حمله ور شدند و این حملات همچنان ادامه دارد.

نیروهای آل خلیفه علاوه بر این به منطقه المصلی نیز حمله ور شده و محله ها و خانه های مردم را مورد تعرض قرار دادند.

منابع بحرینی می گویند دو نفر از جوانان بحرینی منطقه سنابس که توسط زره پوش های امنیتی زیر گرفته شده اند برای مداوا به بیمارستان منتقل شده اند.

در همین راستا مناطق مختلف بحرین روز شنبه شاهد تظاهرات و راهپیمیای خشم مردم و اعتراض آنها به جنایت های آل خلیفه و شعارهای مردمی مبنی بر ضرورت سرنگونی آل خلیفه بود.

مردم منطقه معامیر با آمدن به خیابان ها و برپایی تظاهرات از زندانیان انقلابی موجود در زندان های آل خلیفه حمایت کردند و شکنجه زندانیان توسط ماموران زندان را محکوم کردند که این راهپیمایی توسط نیروهای امنیتی و پرتاب گاز اشک آور سرکوب شد و پس از آن گروهی از جوانان انقلابی نیز با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

مردم منطقه البلاد القدیم نیز برای اعلام همبستگی با زندانیان به خیابان ها آمدند و با سر دادن شعارهایی با شهدای انقلاب بحرین اعلام همبستگی کردند و تاکید کردند راه شهدا را ادامه خواهند داد.

علاوه بر این منطقه نویدرات نیز شاهد راهپیمایی مردم خشمگینی بود که با آمدن به خیابان ها خواستار سرنگونی نظام آل خلیفه شدند و این راهپیمایی نیز به درگیری میان مردم و نیروهای امنیتی منجر شد.

همچنین مردم انقلابی مناطق بوری، محله فرودگاه بین المللی بحرین و سماهیج با برپایی تظاهرات و آتش زدن لاستیک خودرو خشم و اعتراض خود را از جنایت های آل خلیفه و شکنجه زندانیان توسط نیروهای امنیتی اعلام کردند.

درگیری ها در بحرین

درگیری ها در بحرین

درگیری ها در بحرین

درگیری ها در بحرین

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha