جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خواهران

حوزه/ کار دشمن ایجاد بی تفاوتی نسبت به ارزش ها است و چهارشنبه سفید موضوعی علیه قوانین مدنی است و آزادی مدنی مردم را به یک حرکت خاموش دعوت می کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران، شامگاه یکشنبه، نشست نقد «کمپین چهارشنبه های سفید» با حضور طلاب و کادر مدرسه علمیه حضرت حکیمه(س) سپاهان شهر برگزار گردید.

حجت الاسلام علیرضا تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه در این نشست گفت: کار دشمن ایجاد بی تفاوتی نسبت به ارزش ها است و چهارشنبه سفید موضوعی علیه قوانین مدنی است و آزادی مدنی مردم را به یک حرکت خاموش دعوت می کند.

وی با اشاره به این که شیعه پیرو امام علی(ع)، امام حسین(ع) هستند و حماسه حسینی شهادت طلبی، انتظار مهدی و امید را در انسان پرورش می‌دهد، ابراز داشت: در سال 1998 کلید چهارشنبه سفید زده شد و در جامعه امروزی، جنگ فرهنگی خط مقدم خانم ها می‌باشد.

کارشناس حوزوی  با بیان سه روش تربیتی برای فرزندان دختر، گفت: برای احترام به دختر هنگامی که وارد اتاق می‌شود جلوی پایش بلند شوید، صورت و بازویش را ببوسید، این کار باعث می شود برای خود حرمت قائل شود و وقتی پدر در خانه است برای شانه زدن موهای دختر از مادرش پیشی بگیرد، چون محبت و علاقه در فرزند تقویت می‌شود.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: برای دختران سه سال قبل از سن تکلیف، باید کارهای تربیتی را شروع کنید و بعد از سن تکلیف دوستان و همکلاسی ها تأثیر گذار هستند.

استاد حوزه گفت: روش تذکر را متنوع کنیم و همیشه نصیحت نکنیم. مادر پسرش را ببوسد، در آغوش بگیرد و سرش را ببوسد.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۸

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha