جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آزمون

شفیعی گفت: آزمون ورودی سطح سه و چهار حوزه های علمیه خواهران روز جمعه ۱۶تیرماه همزمان با سراسرکشور در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، زهرا شفیعی، معاون آموزش مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان از برگزاری آزمون ورودی سطح سه و چهار حوزه  های علمیه خواهران در این استان خبر داد و  گفت: آزمون ورودی سطح سه و چهار حوزه  های علمیه خواهران روز جمعه 16تیرماه همزمان با سراسرکشور در اصفهان برگزار خواهد شد.

معاون آموزش  حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان ادامه داد: طلاب شرکت‌کننده در رشته های تفسیر، فقه و اصول، کلام اسلامی، اخلاق و تربیت، ادبیات عرب و مطالعات زنان در مقطع سطح سه و  فقه و اصول با گرایش فقه خانواده و رشته تفسیر و علوم قرآنی با گرایش تفسیر تطبیقی در مقطع سطح چهار به رقابت می پردازند.

وی  با بیان اینکه آزمون ورودی مقطع سطح چهار در دو نوبت صبح و عصر برگزارمی شود، اضافه کرد: طی این آزمون شرکت‌کنندگان به سئوالات چندگزینه‌ای و تشریحی پاسخ می دهند.

شفیعی  یادآور شد: نتایج آزمون کتبی ورودی مقطع سطح سه و چهار در مرداد ماه سال جاری از طریق پایگاه سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانیpaziresh.whc.ir  اعلام خواهد شد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha