جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب خواهر

حوزه/ مصاحبه داوطلبان سطح ۲ حوزه علمیه خواهران مازندران در حال برگزاری است

فاطمه هدایتی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران بیان کرد: حوزه علمیه خواهران استان دارای بیش از ۲ هزار و صد طلبه در حال تحصیل و  بیش از 1500 طلبه فارغ التحصیل می باشد .

وی افزود: تمام مدارس علمیه خواهران استان هر ساله با توجه به ظرفیت خود طلبه خواهر از واجدین شرایط می پذیرند که پذیرش در مقطع سطح 2، بدون آزمون و بر اساس معدل کل، رشته تحصیلی دیپلم و انجام مصاحبه صورت می گیرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: ظرفیت امسال حوزه علمیه خواهران مازندران حدود  1000 نفر می باشد و  در حال حاضر مدارس علمیه خواهران استان در حال برگزاری مصاحبه از داوطلبان متقاضی تحصیل در مقطع سطح2(کارشناسی) می باشند.

وی خاطر نشان کرد: تحصیل در مقطع سطح2 (كارشناسي) براي دارندگان مدرك ديپلم و بالاتر، پنج ساله و برای داوطلبان دارای مدرک سیکل 7 ساله می باشد و دارندگان مدرک رسمی سطح 2 حوزه علمیه خواهران می توانند برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر حوزوی و دانشگاهی شرکت کرده و از مزایای علمی و استخدامی فارغ التحصیلان دوره کارشناسی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برخوردار شوند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha