پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دکتر ولایتی

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل؛ جمهوری اسلامی ایران را منادی صلح، دوستی، برادری، برابری و وحدت جوامع اسلامی و مذاهب دانست و با بیان این که رسانه های ایران در همه جوامع اثرگذارند، گفت: بی شک رسانه ها در ثبات، تعالی و پیشرفت روزافزون اسلام نقش کلیدی ایفا می کنند.

علی اکبر ولایتی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد به مناسبت برگزاری نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی، با بیان اینکه جمهوری اسلامی پرچمدار بیداری اسلامی و وحدت میان مسلمانان و کشورهای اسلامی است، گفت: بی شک همه رسانه های جمهوری اسلامی ایران، نقش بسزایی در تعالی اسلام و سقوط کفر دارند. 

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل ادامه داد:  در زمان رهبری امام خمینی(ره) پرچم بیداری اسلامی برافراشته شد و امروز هم همچنان استوار مانده است، چرا که جمهوری اسلامی الگویی موفق در گسترش وحدت جوامع اسلامی در مقابل با عناصر تکفیری همچون داعش است. 

وی، جمهوری اسلامی ایران را منادی صلح، دوستی، برادری، برابری و وحدت جوامع اسلامی و مذاهب دانست و با بیان این که رسانه های  ایران در همه جوامع اثرگذارند، خاطر نشان کرد: بی شک رسانه ها در ثبات، تعالی و پیشرفت روزافزون اسلام نقش کلیدی ایفا می کنند.

گفتنی است، نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی از دیروز در مشهد مقدس کار خود را آغاز کرده و فردا سه شنبه خاتمه خواهد یافت.

انتهای پیام/313/25

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha