پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار محمدرضا نقدی

حوزه/ معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حوزه علمیه اصلی ترین مرکز تولید پیام دینی است و تعامل آن با رسانه ها و حضور در فضای رسانه ای به عنوان موثرترین ابزار انتقال این پیام در جهان، ضرورتی بی بدیل و انکار ناشدنی دارد.

سردار محمدرضا نقدی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد به مناسبت برگزاری نهمین مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی با بیان این که باید ارتباط حوزه با رسانه ها تقویت شود، گفت: حوزه علمیه اصلی ترین مرکز تولید پیام دینی است و تعامل آن با رسانه ها و حضور در فضای رسانه ای به عنوان موثرترین ابزار انتقال این پیام در جهان، ضرورتی بی بدیل و انکار ناشدنی دارد.

وی با بیان این که بی شک اگر پیام دینی به مخاطب منتقل نشود و راه خود را به سوی مخاطبین پیدا نکند، نمی تواند اثرگذار باشد، تصریح کرد: امروز رسانه به ابزاری در جهان مبدل شده که اگر محتوای غنی دینی نداشته باشد، به انحراف می رود. 

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: رسالت حوزه تولید پیام مبتنی بر مبانی دینی و باور پذیر برای ملت هاست که بتواند حقایق را منتقل کند و توانمندان رسانه باید به عنوان کسانی که به خوبی با فلسفه این ابزار آشنایی دارند در انتقال پیام های دینی و حوزوی از هیچ کوششی دریغ نکنند. 

سردار نقدی، دغدغه امروز کشور را وحدت جهان اسلام، بصیرت امت اسلامی و بیدار شدن ملت ها نسبت به انحرافات و تفرقه افکنی ها دانست و بیان کرد: رسانه می تواند با تعامل با حوزه و اشاعه پیام ها و معارف دینی ملت ها را از گرفتاری نجات دهد.

انتهای خبر/ 313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha