جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمدعلی انوشه

حوزه/ مدیر هفتمین بازار فیلم اسلامی با بیان این که امروز محتوای رسانه های اسلامی از حوزه های علمیه تامین می شود، گفت: ظرفیت ها و ایده های حوزه های علمیه باید در اختیار رسانه های اسلامی قرار بگیرد.

محمد علی انوشه، مدیر هفتمین بازار فیلم اسلامی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در حاشیه نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی با بیان این که امروز محتوای رسانه های اسلامی و ناب از حوزه های علمیه به عنوان نهاد اثرگذار دینی تامین می شود گفت: ظرفیت ها و ایده های حوزه های علمیه باید سازماندهی شده و در اختیار رسانه های اسلامی قرار بگیرد. 

مدیر هفتمین بازار فیلم اسلامی ادامه داد: بی شک این ظرفیت ها و ایده های حوزه های علمیه باید تبدیل به برنامه های پاک شده و در اختیار رسانه ها قرار بگیرد تا آنان بتوانند برنامه ها را برای مخاطبان خود پخش کنند.

انوشه با بیان این که برنامه های اروپایی و غربی جذابیتی برای مخاطبین داخل کشور نداشته و ندارد، خاطر نشان کرد: وحدت، مقاومت و اسلام ناب باید در آثار و تولیدات رسانه ای جایگاه ویژه ای داشته باشد. 

وی با اشاره به ضرورت تدوین داستان ها و روایات قرآن، نهج البلاغه، کتاب های دینی و حتی حوزه های علمیه به صورت داستانی و روایتی برای ساخت مستند و تولیدات رسانه ای بیان کرد: امروز باید حوزه های علمیه برخی از داستان های قرآنی را به صورت انیمیشن و یا دیگر قالب های رسانه ای دربیاورند تا از این طریق با بهره گیری از ظرفیت حوزه ها و شناسایی مخاطبین بتوان برنامه های فاخری را برای جامعه اسلامی تولید کرد.

انتهای پیام/313/25

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha