پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جبهه العمل الاسلامی

حوزه/ جبهه العمل الاسلامی لبنان روز گذشته با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی خیابان التحریر در دمشق سوریه را محکوم کرد و افزود: دولت تروریست آمریکا شبانه روز برای تحقق منافع دشمن صهیونیستی اشغالگر تلاش می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه العمل الاسلامی لبنان روز گذشته با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی خیابان التحریر در دمشق سوریه را محکوم کرد.

العمل الاسلامی افزود: دولت تروریست آمریکا شبانه روز برای تحقق منافع دشمن صهیونیستی اشغالگر تلاش می کند و اسرائیل هم رژیمی است که با هرگونه صلح و سازش و گفتگو و آتش بس در سوریه با نزدیک شدن دولت سوریه به  گروه های مسلح شورشی مخالف است و همواره برای تجزیه سوریه و ایجاد تفرقه میان گروه های داخلی آن تلاش می کند تا سوریه به کشورهای کوچک و متعدد تبدیل شود و جایگاه آن در منطقه تضعیف و نابود شود و از این رو می توان اسرائیل را تنها دشمن امت اسلام دانست که همه باید برای مبارزه با آن و آزادسازی فلسطین متحد شوند.

جبهه العمل الاسلامی روز گذشته همچنین در بیانیه دیگری جنایت رژیم صهیونیستی در جلوگیری از مداوای کودکان فلسطینی را محکوم کرد و آن را جنایتی فجیع در حق بشریت و مصداق بارز نقض حقوق بشر دانست که تا کنون منجر به کشته شدن 4 نفر از این کودکان شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha